🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا برد پکیج من سوخت؟
    پاسخ: از دلایل سوختن برد پکیج میتوان به نوسانات برقی و یا نشت آب به قسمت های الکترونیکی اشاره کرد.
  2. سوال: قطعه ترموستات حد چه نقشی در پکیج دارد؟
    پاسخ: وظیفه دارد دمای مبدل اصلی را به طو مداوم کنترل کند، تا اگر دما بیشتر از ۹۵ درجه شد کل پکیج خاموش شود.
  3. سوال: آیا تعمیرکار پکیج بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: پرشر سوئیچ هوا در پکیج چیست؟
    پاسخ: قطعه ای ایمنی مانند ترموستات حد است که در صورت نیاز جلو جرقه زدن و کارکرد فن را می گیرد.
  5. سوال: آیا میتوان از پکیج به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است رسوب گیری و سرویس به موقع انجام شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38605.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

تلاش اینتل برای رفع مشکل ریبوت شدن کامپیوترها پس از نصب پچ امنیتی اسپکتر

چند روز قبل اینتل پَچ نرم افزاری برای رفع دو حفره امنیتی اسپکتر (Spectre) و ملتداون (Meltdown) را منتشر کرد، آسیب پذیری هایی که به بیست سال قبل بر می گردند و تقریباً در تمام ...

چند روز قبل اینتل پَچ نرم افزاری برای رفع دو حفره امنیتی اسپکتر (Spectre) و ملتداون (Meltdown) را منتشر کرد، آسیب پذیری هایی که به بیست سال قبل بر می - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر بندرترکمن استان گلستان - گردند و تقریباً در تمام پردازنده ها دیده می شوند. این بسته امنیتی مشکلات زیادی را ایجاد کرد و بسیاری از کامپیوترهای شخصی به صورت خودبخودی ریستارت می - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر بندرترکمن استان گلستان - شدند. حال اینتل اعلام کرده در تلاش برای رفع این مشکل است.

پچ امنیتی اولیه - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر بندرترکمن استان گلستان - اینتل باعث کاهش سرعت و ریبوت شدن کامپیوترها می شود

تا به امروز نسخه های متفاوتی برای رفع آسیب پذیری سیستم های کامپیوتری مختلف تجویز شده است. اینتل برای - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر بندرترکمن استان گلستان - حدود 90 درصد از پردازنده هایش بسته امنیتی عرضه کرده اما بسیاری از آنها سرعت عملکرد کامپیوتر شما را کند خواهند کرد. مشکل ریستارت شدن خودبخودی نیز همچنان به قوت خود باقیست که نه تنها چیپست های سری برادول و هسول، - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر بندرترکمن استان گلستان - بلکه معماری های جدید آیوی بریج، سندی بریج، اسکای لیک و حتی کیبی لیک را نیز تحت تأثیر قرار داده است.

یکی از متخصصین اینتل در این زمینه می گوید که آنها توانسته اند ریشه مشکل ریبوت شدن در پلتفرم های برادول و هسول را بیابند و با همکاری برخی شرکای سخت افزاری مشغول تست آن هستند. زمانی که این تست ها با موفقیت کامل به پایان برسد، بسته جدید در اختیار کاربران عمومی قرار خواهد - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر بندرترکمن استان گلستان - گرفت.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر بندرترکمن استان گلستان

در همین راستا اینتل به شرکت های سازنده، ارائه دهندگان خدمات کلاود و تولیدکنندگان نرم افزار پیشنهاد کرده که از انتشار بیشتر بسته امنیتی قبلی خودداری کنند. اگر شما هم جزو - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر بندرترکمن استان گلستان - آن دسته کاربرانی هستید هنوز پچ قبلی را روی پردازنده های سری - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر بندرترکمن استان گلستان - برادول و هسول - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر بندرترکمن استان گلستان - نصب نکرده اید، بهتر است فعلاً دست نگه دارید تا این بسته جدید از راه برسد. اما اگر از پردازنده های جدیدتر اینتل استفاده می کنید (که به احتمال زیاد همین طور است) تصمیم سختی را پیش رو دارید و باید بین افزایش امنیت یا حفظ کارآیی دستگاه، یکی را انتخاب نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone