🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  3. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  4. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31078.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

باگ پیام رسان فیسبوک برای کاربران ایجاد مزاحمت کرد

کاربران فیسبوک اخیراً با یک مشکل عجیب روبرو شده اند. پیام هایی که یک سال پیش رد و بدل شده بوده حالا در بالای لیست پیام های خوانده نشده نمایش داده می شود. این اشکال ...

کاربران فیسبوک اخیراً - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر جوانرود استان کردستان - با یک مشکل عجیب روبرو شده اند. پیام هایی که یک سال پیش رد و بدل شده - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر جوانرود استان کردستان - بوده حالا در بالای لیست پیام های خوانده نشده نمایش داده می شود.

این اشکال که سبب گیج شدن کاربران شده هنوز - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر جوانرود استان کردستان - دلیل مشخصی ندارد. مشکل علاوه بر این که کاربران را با نشان دادن پیام های گاهاً فراموش شده یک سال اخیر آزرده خاطر کرده، موجب نگرانی هایی مرتبط با حریم خصوصی هم شده است.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر جوانرود استان کردستان

با این حال فیسبوک اعلام کرده که جای هیچ نگرانی نیست و این رفتار غیر عادی از یک باگ در به روز رسانی نرم افزاری پیام رسان فیسبوک - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر جوانرود استان کردستان - ناشی شده است. سخنگوی فیسبوک در این باره با اعلام عذرخواهی به وبسایت ورج اعلام کرده است:

«ما از این موضوع مطلع هستیم و فعالانه در حال کار برای رفع آن در زودترین زمان ممکن هستیم».

در صورتی که شما هم با پیام های پاپ آپ پیام رسان فیسبوک در مورد پیام های خوانده نشده یک سال اخیر مواجه شده اید، جای نگرانی نیست. فیسبوک ابتدا اعلام کرده که این مشکل عمدتاً حل شده و در نهایت هم گفته شده که به طور کامل آن را رفع کرده است.

در پیام رسان فیسبوک حتی اگر تاریخچه چت های خود با دیگران را هم پاک کنید فیسبوک همچنان - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر جوانرود استان کردستان - تاریخچه - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر جوانرود استان کردستان - ای از چت های چندین ساله شما را حفظ می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone