🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الجی در شهر سرخرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الجی در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  2. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  3. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  4. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22638.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

یوتوب با اپلیکیشن «Shorts» به جنگ «تیک تاک» می‌رود

«تیک تاک» اگرچه در ایران مورد استقبال قرار نگرفته اما به شکل جهانی محبوبیت بسیار بالایی دارد و این موضوع باعث شده کاربران برخی سرویس‌ها کاهش داشته باشد. یوتوب یکی از همین سرویس‌ها است که ...

«تیک تاک» اگرچه در ایران مورد استقبال قرار نگرفته اما به شکل جهانی محبوبیت بسیار بالایی دارد و این موضوع باعث شده کاربران برخی سرویس‌ها کاهش داشته باشد. یوتوب یکی از همین سرویس‌ها است که قصد دارد با توسعه اپلیکیشن «Shorts» با تیک تاک رقابت کند.

محبوبیت تیک تاک باعث شده یوتوب آینده خود را در خطر ببیند. گزارشی جدید به این موضوع اشاره می‌کند که این پلتفرم پخش ویدیو به دنبال توسعه یک اپلیکیشن جدید برای - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر سرخرود استان مازندران - مبارزه با این برنامه است. همانطور که می‌توان از نام اپلیکیشن Shorts حدس زد، این برنامه امکان - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر سرخرود استان مازندران - اشتراک ویدیوهای کوتاه را برای کاربران فراهم می‌کند.

کاربران اپلیکیشن Shorts می‌توانند از آهنگ‌های یوتوب - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر سرخرود استان مازندران - برای ویدیوهای خود - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر سرخرود استان مازندران - استفاده کنند. تیک تاک به کاربران اجازه می‌دهد که برای ویدیوهای - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر سرخرود استان مازندران - خود از صداها و آهنگ‌های مشخصی استفاده کنند. این برنامه جدید اواخر سال جاری میلادی عرضه می‌شود، البته در حال حاضر یوتوب واکنشی نسبت به گزارش منتشر شده از خود نشان نداده - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر سرخرود استان مازندران - است.

سرویس ویدیو گوگل - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر سرخرود استان مازندران - تا به امروز به چندین ویژگی شبکه‌های اجتماعی مجهز شده که برای - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر سرخرود استان مازندران - مثال می‌توان به استوری‌ اشاره کرد، قابلیتی که در اسنپ چت و اینستاگرام نیز موجود است. با وجود این موضوع، یوتوب متوجه شده که کاربران تمایل بیشتری به مشاهده ویدیوهای کوتاه در مقایسه با ویدیوهای بلند دارند.

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر سرخرود استان مازندران

رشد تیک تاک در دو سال گذشته برابر با 125 درصد بوده است. - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر سرخرود استان مازندران - در حال حاضر این برنامه صدها میلیون کاربر در سراسر جهان دارد. میزان دانلود این برنامه در طی 12 ماه گذشته در اپ استور و گوگل پلی، نزدیک به 842 میلیون بار بوده است که خبر از رشد 15 درصدی سالانه آن می‌دهد. این محبوبیت بالا باعث شده یوتوب کار سختی پیش روی خود داشته باشد. هرچقدر هم اپلیکیشن Shorts عملکرد مناسبی از خود نشان دهد، - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر سرخرود استان مازندران - گوگل باید میلیون‌ها کاربر جوان را برای تغییر شبکه اجتماعی محبوب خود، ترغیب کند.

علاوه بر یوتوب، فیسبوک نیز قصد دارد با تیک تاک رقابت کند. - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر سرخرود استان مازندران - این شبکه اجتماعی برنامه Lasso را توسعه - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر سرخرود استان مازندران - داده و در حال آزمایش - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر سرخرود استان مازندران - آن در کشورهایی مانند برزیل است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone