🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر قروه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر قروه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  2. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  3. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22622.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

اوپو مدعی ساخت موبایلی شد که از فاصله 10 متری به شکل بی‌سیم شارژ می‌شود [تماشا کنید]

گوشی جدید اوپو ایس اینفینیتی از فناروری شارژ بیسیم FreeVOOC بهره می برد که امکان شارژ پایدار 5 تا 10 واتی از فاصله 10 متری را ممکن می کند. استانداردهای شارژ بیسیم معمول امکان شارژ گوشی ...

گوشی جدید اوپو ایس اینفینیتی از فناروری شارژ بیسیم FreeVOOC بهره می برد که امکان شارژ پایدار 5 تا 10 واتی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر قروه استان کردستان - از فاصله 10 متری را ممکن می کند.

استانداردهای شارژ بیسیم معمول امکان شارژ گوشی ها و دیگر دستگاه های سازگار از فاصله حداکثر چند - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر قروه استان کردستان - میلی متری را فراهم می کنند اما به گفته اوپو، فناوری جدید می تواند این فاصله را به مقدار بسیار زیاد 10 متر افزایش دهد. به این ترتیب می توانید به سادگی در محیط خانه یا محل کار قدم بزنید و گوشی هم به طور خودکار از فاصله طولانی نسبت به شارژر ویژه شارژ شود.

ویدیوی منتشر شده نشان می دهد که سیم پیچ های دریافت - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر قروه استان کردستان - کننده شارژ - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر قروه استان کردستان - بیسیم در این گوشی در زیر فریم گوشی قرار گرفته اند. همچنین یک لایه ویژه مبدل، و یک ماده رسانا در نظر گرفته شده تا تمام این مجموعه در کنار هم، پر بودن ظرفیت باتری به طور دائمی را تضمین کنند.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر قروه استان کردستان - از این فناوری و گوشی مورد بحث منتشر نشده است.

البته فراموش نکنیم که امروز اول آوریل است و شاید این ادعای اوپو دروغی بیش نباشد. در هر حال گذر زمان مشخص می کند که آیا با یک خبر واقعی طرف بوده ایم یا ادعای اوپو دروغ اول آوریل - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر قروه استان کردستان - بوده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone