🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مرند زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  2. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  5. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22634.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی سونی از یک هدفون کاملاً بیسیم و یک هدفون روگوشی بیسیم

سونی از دو هدفون بلوتوث جدید رونمایی کرده است. مدل WF-XB700 یک هدفون کاملا بیسیم با قیمت نه چندان بالا است و مدل WH-CH710N هم نمونه ای بهبود یافته از مدل قدیمی تر هدفون های روگوشی شرکت ...

سونی از دو هدفون بلوتوث جدید رونمایی کرده است. مدل WF-XB700 یک هدفون کاملا بیسیم با قیمت نه چندان بالا است و مدل WH-CH710N - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مرند زنجان استان زنجان - هم نمونه ای بهبود یافته از مدل قدیمی تر هدفون های روگوشی شرکت ژاپنی به حساب می آید.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مرند زنجان استان زنجان

مدل WF-XB700 از سری محصولات صوتی Extra Bass سونی به حساب می آید. ظاهر این هدفون بسیار شبیه به هدفون پرچمدار 1000XM3 است. سونی WF-XB700 به لطف بهره مندی از گواهینامه استاندارد IPX4 در مقابل نفوذ عرق بدن مقاومت می کند با این حال - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مرند زنجان استان زنجان - فاقد حلقه های ویژه ای است که در برخی از - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مرند زنجان استان زنجان - هدفون های دیگر برای محکم کردن - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مرند زنجان استان زنجان - در گوش در زمان فعالیت های ورزشی به چشم می خورد.

بر خلاف مدل پرچمدار 1000XM3، هدفون کاملاً بیسیم سونی WF-XB700 فاقد قابلیت حذف نویز فعال است. علاوه - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مرند زنجان استان زنجان - بر این برخلاف مدل بالاتر از ویژگی تشخیص ژست ها بی بهره است و در عوض به کلیدهای - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مرند زنجان استان زنجان - فیزیکی مجهز شده است. شارژدهی باتری این مدل هم متفاوت است. WF-XB700 با یک بار شارژ تا 9 ساعت (در مقابل 6 ساعت در مدل پرچمدار) شارژ دهی دارد و باکس شارژ آن هم 9 ساعت شارژ دهی بیشتر را فراهم می کند. به این ترتیب با شارژدهی کلی 18 ساعته، حدود 6 ساعت کمتر از مدل پرچمدار دوام می آورد. این هدفون با قیمت 130 دلار به فروش می رسد و در رنگ های مشکی و آبی روانه بازار می شود.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مرند زنجان استان زنجان

هدفون بیسیم سونی WH-CH710N نسخه به روز شده ای از مدل قدیمی - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مرند زنجان استان زنجان - تر WH-CH700N است. مدل جدید از میکروفن دوگانه بهره می برد و - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مرند زنجان استان زنجان - به - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مرند زنجان استان زنجان - همین دلیل قابلیت حذف نویز آن در مقایسه با قبل بهبود یافته است. WH-CH710N هم مشابه قبل شارژدهی باتری 35 ساعته دارد و از نظر طراحی هم تغییراتی را تجربه کرده تا بیشتر از قبل به - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مرند زنجان استان زنجان - دیگر هدفون های معمول سونی شباهت داشته باشد.

هدفون - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مرند زنجان استان زنجان - بیسیم سونی WH-CH710N با قیمت 200 دلار و در رنگ های مشکی، سفید و آبی به فروش می رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone