🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  2. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  3. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22649.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

نسخه جدید شارژر بی‌سیم اپل AirPower با چیپست A11 از راه‌ می‌رسد

اپل نه تنها توسعه شارژر بی سیم AirPower را متوقف نکرده بلکه آنرا بخشی اساسی از پروژه آیفون‌های نسل بعد می‌داند. اپل در سال ۲۰۱۷ و همزمان با رونمایی آیفون X شارژر بی سیم AirPower ...

اپل نه تنها توسعه شارژر بی سیم AirPower را متوقف نکرده بلکه آنرا بخشی اساسی از پروژه آیفون‌های نسل بعد می‌داند.

اپل در سال ۲۰۱۷ و همزمان با رونمایی آیفون X شارژر بی سیم AirPower را هم معرفی کرد که قابلیت شارژ همزمان گوشی، ایرپاد و اپل - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کاشان استان اصفهان - واچ را داشت. این شارژر نه تنها آن زمان عرضه نشد بلکه دو سال بعد و ظاهرا به خاطر مشکل داغ کردن بیش از حد لغو شد، حالا اما خبرهایی منتشر شده که از تداوم آن توسط اپل حکایت دارد.

یکی از اهداف اصلی کوپرتینویی‌ها توسعه موبایلی است که نمایشگر تمام پنل جلویی را آنرا پوشانده - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کاشان استان اصفهان - و فاقد هر پورت و کلیدی باشد. ظاهرا کمپانی به مراحل نهایی طراحی نزدیک شده و ممکن است زودتر از آنچه گمان می‌رود شاهد معرفی این نسل باشیم. نخستین گام کاهش ابعاد ناچ در آیفون ۱۲ بود اما نکته مهمتر افزایش سرعت شارژ بی سیم به حدی است که کاربر به شارژ سیمی نیاز پیدا نکند. آنطور که از خبرها بر می‌آید اپل دقیقا سرگرم - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کاشان استان اصفهان - همین کار است.

Jon Prosser، یوتوبر و افشاگر سرشناس تصویری منتسب - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کاشان استان اصفهان - به نمونه اولیه AirPower را در صفحه توییرتش منتشر کرده است. منبع این توییت مهندسان اپل عنوان شده که در حال حاضر به خاطر کرونا به دورکاری ناچار شده‌اند.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کاشان استان اصفهان

به گفته Prosser مشکل نسخه قبلی AirPower ناسازگاری با اپل واچ بود. این ساعت از یک - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کاشان استان اصفهان - روش شارژ خاص پشتیبانی می‌کند که باعث افزایش دمای شارژر و حتی آتش گرفتن آن می‌شد. اپل هم به خاطر همین مشکل قید عرضه ۵۰ هزار دستگاهی که تولید کرده بود را زد.

نمونه فعلی که تصویر آن در توییت فوق دیده می شود، از چیپست A11 به کار رفته در آیفون X بهره می‌برد و توانایی مدیریت هوشمند اتلاف حرارت را دارد. به لطف همین قابلیت چیپ توان را به کویل‌های خاصی از گجت هدایت کرده و در صورت افزایش بیش از حد دما فرایند را قطع خواهد - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کاشان استان اصفهان - کرد. در صورتی که نقطه - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کاشان استان اصفهان - قرار گرفتن اپل واچ با حرارت بیش از حد مواجه شود، شارژدهی در آن نقطه قطع - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کاشان استان اصفهان - می‌شود اما دستگاه‌های دیگر کماکان توان را دریافت خواهند کرد.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کاشان استان اصفهان

هنوز مشخص نیست - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کاشان استان اصفهان - پد - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کاشان استان اصفهان - شارژ AirPower آیفون را با چه توانی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کاشان استان اصفهان - شارژ می‌کند اما این میزان باید به حدی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کاشان استان اصفهان - باشد که کاربر را از روش کابلی بی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کاشان استان اصفهان - نیاز - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کاشان استان اصفهان - کند. آنطور که Prosser می‌گوید این دستگاه احتمالا در پاییز یا زمستان سال جاری و با قیمتی در حدود ۲۵۰ دلار عرضه خواهد شد.

آنچه که احتمال عرضه AirPower را تقویت - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کاشان استان اصفهان - می‌کند پیش بینی مینگ-چی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کاشان استان اصفهان - کو از خداحافظی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کاشان استان اصفهان - آیفون ۲۰۲۱ با پورت با لایتنینگ است که تنها از - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کاشان استان اصفهان - طریق استفاده از درگاه USB-C یا حذف کلی پورت و استفاده از شارژر بی سیم محقق می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone