🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  2. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  4. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  5. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22624.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

ARM چگونه بازار پردازش موبایل را تصاحب کرد؟ مروری بر فناوری چیپ‌ها

شاید اگر به پردازش در حوزه موبایل فکر کنید اولین نامی که به ذهنتان برسد ARM باشد. در حالی که از مدت ها قبل این اینتل بوده که سردمدار تولید چیپ های به حساب می ...

شاید اگر به پردازش - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - در - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - حوزه موبایل فکر کنید اولین نامی که به ذهنتان برسد ARM باشد. در حالی که از مدت ها قبل این اینتل بوده که سردمدار تولید چیپ های به حساب می آمده اما ARM در نهایت با پردازنده های با سرعت ساعت نه چندان - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - بالا اما کم - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - مصرف و کوچک، نام خود را بر سر زبان ها انداخت.

پردازنده های تولید شده بر اساس - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - معماری ARM در دستگاه های متعددی از جمله تلویزیون ها هوشمند، گوشی ها، لپتاپ ها و حتی لوازم خانگی هوشمند قرار گرفته اند. اما سوالی که مطرح می شود این است که چرا معماری - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - های دیگری از جمله x86 توانایی رقابت با ARM در این حوزه ها را ندارند؟ در این مطلب قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم و مروری بر تفاوت های سخت افزاری معماری های - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - ARM و x86 داشته باشیم.

پیش از ادامه مطلب به یاد داشته باشید که ARM هیچ پردازنده ای تولید نمی - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - کند. بلکه معماری پردازنده ها را طراحی می کند و حق استفاده از طرح - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - های خود را در اختیار دیگر شرکت های تولید کننده چیپ از جمله کوالکام، سامسونگ، مدیاتک و ... قرار می - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - دهد.

معماری مجموعه دستورالعمل ها یا ISA چیست؟

هر چیپ کامپیوتری برای کارکرد نیاز به - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - مجموعه ای از دستورالعمل ها دارد. ISA یک بخش - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - فیزیکی مثل حافظه کش یا هسته های پردازنده نیست. بلکه تعیین می کند که تمامی بخش - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - های یک پردازنده چگونه کار کنند. این ها شامل مواردی از جمله دستورالعمل هایی پردازش چیپ، تعیین نحوه فرمت داده های ورودی و خروجی، روش برقراری ارتباط پردازنده با رم و ... هستند.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل

به عنوان مثال ISA مشخص می - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - کند که اندازه هر قطعه داده در سیستم های مدرن باید از مدل 64 بیتی پیروی کند. اما - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - پردازنده 3 عمل پایه خواندن دستورالعمل ها، اجرا کردن آنها و در نهایت آپدیت کردن وضعیت بر اساس نتایج را انجام می دهد. دستورالعمل های مختلف ممکن است روش های متفاوتی را ارائه کنند. به عنوان مثال معماری پیچیده ای از جمله X86 به طور معمول پردازش ها را به چندین عمل کوچکتر تقسیم می کنند تا توان عملیاتی افزایش یابد.

ISA در کنار تعریف ریز معماری پردازنده ها، همچنین مجموعه ای از دستورالعمل های قابل پردازش را مشخص می کند. این - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - دستورالعمل ها شامل موارد متعددی - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - از جمله اعمال خواندن و - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - نوشتن روی حافظه ها هستند. به عنوان مثال بر - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - اساس یک دستورالعمل، داده های آدرس شماره 1 - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - در حافظه با داده های آدرس 2 جمع شده و حاصل در آدرس شماره 3 ذخیره می شود.

RISC در مقابل CISC

حالا که با مفهوم اولیه ISA آشنا شدید بیایید ببینم که چه چیزی معماری ARM را خاص می کند؟ RISC یا «مجموعه دستورات ساده شده» یکی از مهمترین ویژگی های معماری - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - ARM است. در حالی - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - که معماری X86 از CISC یا «مجموعه دستورات پیچیده‌» بهره می برد. هر یک از این دو معماری مزایا و معایب خاص خود را دارند.

در RISC هر دستورالعمل به - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - طور مستقیم به یک عمل خاص برای اجرا توسط پردازنده اختصاص می یابد و این دستورات نسبتاً ابتدایی هستند. اما در CISC، دستورالعمل - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - ها پیچیده تر هستند و گزینه های گسترده تری را پیش روی پردازنده - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - قرار می دهند. به عبارت دیگر می توان گفت پردازنده های مبتنی بر معماری پیچیده تر CISC معمولاً هر دستور را به مجموعه ای از ریز دستورهای دیگر تقسیم می کنند. معماری CISC می تواند جزئیات بیشتری را در یک دستور واحد یکپارچه کند که همین موضوع تا حد زیادی کارایی را افزایش می دهد. به عنوان مثال در معماری RISC ممکن است تنها یک یا دو دستور برای جمع زدن - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - دو عدد وجود داشته باشد اما در معماری CISC این مقدار 20 عدد است و برای هر نوع داده یا پارامترهای متنوع دیگر دستورات مختلفی استفاده می شود.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل

یکی از تفاوت های دیگر دو معماری در این است که در CISC بیشتر پیچیدگی به سمت سخت افزار باز می گردد اما RISC پیچیدگی را به سمت نرم افزار می برد. علاوه بر این اجرای فعالیت های موازی در CISC مشکل است اما RISC این کار را راحت تر کرده است. برای تعامل با - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - حافظه هم CISC روش های پیچیده ای دارد اما در عوض در RISC روش ها محدود تر هستند.

در واقع می توان تفاوت های دو معماری را با ابزارهای ساخت یک خانه - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - مقایسه کرد. در یک سیستم مبتنی بر RISC تنها چکش و اره در اختیار دارید اما در CISC انواع ابزارهای دریل، چکش و انبر و ... پیش رویتان است. پس با CISC می توان کارهای متنوع تری انجام داد چرا که ابزارها تخصصی تر و قدرتمند تر هستند. با RISC هم می توان کارها را پیش برد اما از آنجایی که ابزارهای آن ضعیف تر و ابتدایی تر - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - هستند، زمان بیشتری طول می کشد.

اما شاید این سوال براتیان مطرح شده باشد که اگر CISC قدرتمند تر است چرا بسیاری از تولیدکنندگان - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - چیپ - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - ها به معماری RISC تمایل بیشتری دارند؟ در جواب باید گفت که کارایی تنها عاملی نیست - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - که باید به آن توجه کرد. اگر - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - بخواهیم به مثال ساخت خانه باز گردیم باید بگوییم که آنهایی که CISC را انتخاب می - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - کنند نیاز به کارگرهای بیشتر با - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - تخصص های متنوع تر دارند و سازمان دهی و برنامه ریزی کل این مجموعه هم - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - پیچیده تر است و - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - هزینه بیشتری می طلبد. در حالی که با انتخاب RISC تمام کارگران می توانند با همان ابزارهای ساده کار کنند و نیاز به تخصص خاصی نیست. در نهایت خروجی هر دو - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - یکسان خواهد بود؛ در حالی - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - که فرایند - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - ساخت کاملاً با هم متفاوت بوده است.

اما خارج از این مثال در دنیای واقعی - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - باید بگوییم که یک برنامه نویس می تواند نرم افزار خود را برای پردازنده های مبتنی بر هر دو معماری ARM یا - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - X86 تولید - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - کند و این در حالی است که دستورالعمل ها - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - در این دو معماری به کل با هم - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - متفاوت - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - هستند اما نتیجه خروجی در کل مشابه است.

نیاز به انرژی کمتر

دوباره به معماری ARM باز گردیم. اگر تمام - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - این مواردی که به آنها اشاره - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - کردیم - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - را در کنار هم بگذارید متوجه می شوید که چرا ARM برای طراحان چیپست های موبایل تا این اندازه جذاب است. در واقع اصلی ترین دلیل، بهینه بودن این معماری است. در سیستم های کوچک یا موبایل، مصرف انرژی بهینه اهمیت بالاتری نسبت به کارایی دارد. طراحان سیستم های موبایل تقریباً در هر لحظه ای به این فکر هستند که چطور به قیمت از دست رفتن کمی از کارایی، مصرف انرژی را بهینه تر کنند.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل

تا زمانی که باتری دستگاه ها پیشرفت اساسی را تجربه کند، گرما و مصرف انرژی همچنان مهمترین فاکتور محدود کننده محصولات قابل حمل خواهند بود. دقیقاً - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - به همین دلیل است که پردازنده های بزرگ سیستم های دسکتاپ به موبایل ها - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - راه پیدا نمی کنند. برای مقایسه باید بگوییم پردازنده های رده بالای کامپیوترهای دسکتاپ تا 200 وات مصرف انرژی دارند در حالی که یک پردازنده موبایل حداکثر 2 تا 3 وات انرژی مصرف می کند.

البته می توان پردازنده های X86 کم مصرف را هم طراحی کرد اما الگوی معماری CISC به گونه ای است که بیشتر به کار پردازنده های قدرتمند می آید. به همین دلیل است که به ندرت شاهد - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - استفاده از پردازنده های - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - ARM در کامپیوترهای - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - دسکتاپ یا مجهز شدن موبایل ها به پردازنده های X86 هستیم.

معماری ناهمگون بیگ-لیتل

یکی دیگر از ویژگی های کلیدی ARM - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - معماری محاسباتی ناهمگون big.LITTLE است. به لطف این قابلیت، دو مجموعه پردازنده در یک چیپ قرار می گیرند. - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - یک مجموعه (یا به اصطلاح خوشه) ضعیف تر و کم مصرف تر هستند و پردازش های سبک تر را به عهده می گیرند در حالی که مجموعه قدرتمند تر وظایف سنگین تر را انجام می دهند. تعیین این که کدام وظیفه باید به کدام خوشه و کدام یک از هسته ها سپرده شود، به عهده - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - چیپ است. - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - اگر دستگاه بیکار باشد یا به انجام وظایف ابتدایی مشغول شود، هسته های کم مصرف تر (LITTLE) روشن شده و هسته های قدرتمند (big) خاموش می شوند. به گفته ARM این معماری می تواند تا 75 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی کند.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل

در مقابل - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - در - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - پردازنده های دسکتاپ در زمان کارهای سبک تنها مصرف برخی از اجزا کاهش می یابد و بعضی از بخش های پردازنده هیچ گاه خاموش نمی شوند. در نتیجه از آنجایی - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - که معماری ARM امکان - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - خاموش کردن کامل یک هسته را می دهد می توان گفت که از این نظر بر رقیب غلبه می کند.

راهکار ARM برای درآمد زایی: فروش مجوز و دوری از تولید

یکی از دلایل این که - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - ARM بر بازار پردازنده های - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - مبتنی بر RISC حکمرانی می کند رویکرد کسب و کار مبتنی بر صدور مجوز است. - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - تولید چیپ ها به شدت مشکل و پیچیده است و به همین دلیل ARM - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - به سراغ آن نمی رود. همین موضوع موجب می شود تمرکز بیشتری بر طراحی داشته باشد و با انعطاف پذیری بیشتر، بسته به نیاز سازندگان چیپ، مدل های دلخواه را برایشان طراحی کند.

لیست شرکت هایی که از معماری ARM استفاده می کنند بسیار طولانی است اما به طور خلاصه - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - می توان از - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - مهمترین آنها به اپل، انویدیا، سامسونگ، AMD، برادکام، فوجیتسو، آمازون، هواوی و کوالکام اشاره کرد.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل

در کنار شرکت هایی که از معماری ARM در چیپست های گوشی های هوشمند استفاده - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - می کنند مایکروسافت هم تلاش کرده لپتاپ های سرفس و دیگر محصولات سبک وزن را به - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - پردازنده هایی با این معماری مجهز کند. همچنین از مدت ها پیش شایعاتی مبنی بر پشتیبانی مک - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - او اس از ARM به گوش - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - می رسد. در این صورت شاید - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - روزی برسد که لپتاپ ها از نظر مصرف - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - انرژی به اندازه گوشی های هوشمند بهینه شوند.

ARM همچنین سال ها است که وعده کاهش مصرف انرژی - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - در سرورها را می دهد. این موضوع به خصوص وقتی هزاران هزار سیستم سرور در کنار هم قرار می گیرند اهمیت دو چندان پیدا می کند.

ARM مجموعه ای از حقوق مالکیت فکری را نیز در اختیار دارد که می تواند از آنها - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - در کنار معماری های متنوع خود استفاده کند. این موارد شامل معماری هایی در زمینه شتاب دهنده ها، کد گذارها - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - و کد گشاها و ... هستند که مشتریان می توانند بر اساس نیاز خود حق استفاده از آنها در محصولاتشان را خریداری کنند.

همه چیز روی یک چیپ

در کنار کسب و کارهایی که به آن اشاره کردیم ARM همچنین فعالیت های خود را به حوزه «سیستم روی یک چیپ» یا SoC هم گسترش داده است. به مرور بازار - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - حوزه پردازش موبایل از نظر فضا و مصرف انرژی با محدودیت های بیشتری روبرو شده و SoC راه حل غلبه بر این مشکل است.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل
طرحی از اجزای مختلف روی یک چیپ واحد مبتنی بر ARM در یک چیپست کوالکام

SoC همان طور که از نامش هم مشخص است اجزای مختلف را روی یک چیپ در کنار - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - هم ترکیب کرده تا - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - کارایی بهبود یابد. به عنوان مقایسه، تصور کنید تمامی اجزای یک مادربرد کامپیوتر دسکتاپ روی یک چیپ واحد جمع شوند و یک SoC را تشکیل دهند. یک SoC شامل پردازنده، رم، پردازشگر گرافیکی، کنترل کننده های تجهیزات جانبی، برخی شتاب دهنده ها و بخش های مربوط - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - به شبکه و مدیریت انرژی است. تا پیش از ارائه راهکار SOC تولید کنندگان مجبور بودند برای هر کدام از کاربردها یک چیپ جداگانه طراحی کنند.

SoC همچنین موجب شده ارتباط - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - بین تمامی این اجزا بین 10 تا 100 - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - برابر سریع تر شود و مصرف انرژی هم بین 10 تا 100 برابر کاهش یابد.

با این حال SoC ها برای برخی از - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - سیستم های خاص مناسب نیستند. به طور معمول این چیپست ها در لپ تاپ های معمول یا کامپیوترهای دسکتاپ دیده نمی شوند. زیرا تعداد اجزایی که - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - می توانند روی یک چیپ در کنار هم قرار بگیرند محدود هستند. به عنوان مثال نمی توان کارت گرافیک های مستقل، مقدار کافی از رم یا تمامی بخش های کنترل کننده اتصالات متعدد یک لپ تاپ را در یک چیپ قرار داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone