🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  3. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10561.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ ظاهرا مشکلات تولید گلکسی S21 FE را برطرف کرده است

بسیاری از افراد منتظر رونمایی از گلکسی S21 FE هستند، اما سامسونگ در خط تولید این دستگاه با مشکلاتی مواجه بود که ظاهرا مانع از معرفی آن می‌شد. در حقیقت ابتدا کمبود تراشه و سپس ...

بسیاری از افراد منتظر رونمایی از گلکسی S21 FE هستند، اما سامسونگ در خط تولید این دستگاه با مشکلاتی مواجه بود که ظاهرا مانع از معرفی آن می‌شد. در حقیقت ابتدا کمبود تراشه و سپس برخی مسائل تولید باعث شد تا معرفی آن به تعویق بیفتد. - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سیاهکل استان گیلان - اما حالا اخبار خوبی به گوش می‌رسد و ظاهرا کره‌ای‌ها موفق به رفع مشکلات خط تولید شده‌اند.

چند روز پیش گزارشی مبنی بر تولید تنها ۱۰ هزار دستگاه گلکسی S21 FE منتشر شد که با توجه به فروش نسل قبلی‌اش، رقم بسیار پایینی به حساب می‌آید. حالا گزارش جدیدی می‌گوید کره‌ای‌ها پس از تولید این میزان گوشی، توانسته‌اند مشکلات تولید را - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سیاهکل استان گیلان - برطرف کنند. با توجه به اینکه سامسونگ با این دستگاه می‌خواهد تعادل مناسبی میان قیمت و مشخصات برقرار کند و دنیا با کمبود تراشه مواجه شده، مشکلات تولید چندان تعجب‌برانگیز نبود.

طبق گزارش‌ها، گلکسی S21 FE از یک نمایشگر سوپر امولد ۶.۴۱ اینچی با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ بهره می‌برد و نرخ تازه‌سازی - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سیاهکل استان گیلان - آن ۱۲۰ هرتز است. تراشه این دستگاه اسنپدراگون ۸۸۸ خواهد بود که از مودم 5G بهره می‌برد. این تراشه یک هسته Cortex-X1 با فرکانس ۲.۹۰ گیگاهرتز و - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سیاهکل استان گیلان - سه هسته Cortex-A78 با فرکانس ۲.۸۰ گیگاهرتز و ۴ - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سیاهکل استان گیلان - هسته کم مصرف با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز دارد. پردازشگر گرافیکی نیز آدرنو ۶۶۰ است.

به نظر می‌رسد پردازنده اصلی را ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی همراهی می‌کنند. در پنل پشتی شاهد دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، لنز اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۲۳ درجه و سنسور تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی خواهیم بود. دوربین سلفی نیز ۳۲ مگاپیکسل خواهد بود.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سیاهکل استان گیلان

از دیگر مشخصات احتمالی نسخه فن ادیشن گلکسی S21 می‌توان به - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سیاهکل استان گیلان - باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌ آمپر ساعت اشاره کرد که از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سیاهکل استان گیلان - حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و درگاه - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سیاهکل استان گیلان - USB Type-C 3.2 نیز در این دستگاه مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دستگاه احتمالا در رنگ‌های سبز، مشکی، سفید و آبی به بازار عرضه می‌شود.

فعلا مشخص نیست سامسونگ چه زمانی از - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سیاهکل استان گیلان - گلکسی S21 FE رونمایی می‌کند، اما برخی - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سیاهکل استان گیلان - معتقدند که قیمت نسخه استاندارد گلکسی S21 بعد از معرفی نسل جدید پایین می‌آید و به S21 FE نزدیک می‌شود و این کار هدف تولید و عرضه نسخه فن ادیشن را در هاله‌ای از ابهام قرار می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone