🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  2. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  3. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  4. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  5. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22651.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

آپدیت شیائومی Mi A3 به اندروید ۱۰ برای بار سوم متوقف شد

یکی از دلایلی که بسیاری از کاربران علاقه زیادی به گوشی‌های مبنی بر اندروید وان دارند، آپدیت شدن مستمر و سریع آن‌هاست. به نوعی می‌توان گفت این گوشی‌ها تقریبا با همان سرعتی که سری پیکسل ...

یکی از دلایلی که بسیاری از کاربران علاقه زیادی به گوشی‌های مبنی بر اندروید وان دارند، آپدیت شدن مستمر و سریع آن‌هاست. به نوعی می‌توان گفت این گوشی‌ها تقریبا با همان سرعتی که سری پیکسل بروزرسانی‌ها را دریافت می‌کنند، به آخرین نسخه اندروید آپدیت می‌شوند. با این حال - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مشکین شهر استان اردبیل - همیشه استثنا‌هایی هم وجود داشته و شیائومی Mi A3 نیز یکی از آن‌هاست.

این گوشی به عنوان یکی از قابل‌ترین گوشی‌های مبتنی بر اندروید وان که بارها هم در راهنمای خرید موبایل دیجیاتو پیشنهاد شده، هنوز به آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید ۱۰ آپدیت نشده است. البته باید گفت که کمپانی شیائومی، بارها دست کاربران این گوشی را در پوست گردو گذاشته است. اولین - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مشکین شهر استان اردبیل - بار که شیائومی Mi A3 به صورت رسمی اندروید ۱۰ را - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مشکین شهر استان اردبیل - دریافت کرد، به جای بهبود رابط کاربری و اضافه کردن ویژگی‌های جدید، دستگاه با افت کارایی - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مشکین شهر استان اردبیل - روبرو شد. بسیاری نیز شاهد بریک شدن گوشی خود بودند.

کمپانی محبوب چینی، به سرعت انتشار آپدیت را متوقف کرد تا در کد‌های نوشته شده خود بازنگری کند. پس از این که کاربرانی این گوشی خوش‌ساخت مدت مدید دیگری نیز صبر کردند، نوبت به سری دوم بروزرسانی اندروید ۱۰ رسید. با این حال همزمان شدن آن با شروع پاندمی کرونا و قرنطینه شدن بسیاری از شهر‌ها، هیچ کس انتظار نداشت تا آپدیتی پایدار دریافت کند. به همین دلیل کمپانی چینی، دوباره روند آپدیت را متوقف کرد تا بازبینی نهایی - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مشکین شهر استان اردبیل - روی آن داشته باشد.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مشکین شهر استان اردبیل

پس از بازبینی مجدد، کاربران بسیاری در سراسر دنیا امیدوار بودند تا بالاخره بتوانند از تجربه دارک مود سیستمی بهره‌مند شوند. در عوض کاربران شیائومی Mi A3 متوجه شدند که هنوز وقت دریافت این آپدیت نرسیده، چون شیائومی علاقه دارد «یک بار دیگر» هم - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مشکین شهر استان اردبیل - این آپدیت را بررسی کند. به هر طریق اگر از منظر شیائومی به این روند نگاه کنید، همه چیز بسیار منطقی به نظر می‌رسد، زیرا کمپانی محبوب علاقه دارد تا پایدارترین حالت اندروید ۱۰ را در اختیار کاربران قرار دهد.

اما اگر از منظر کاربران به قضیه نگاه کنید، چنین چیزی غیر قابل بخشش است، زیرا گوشی‌های دیگر مبتنی بر اندروید وان همگی به نسخه ۱۰ اندروید آپدیت شده و ماه‌هاست از تجربه آن لذت می‌برند. کاربران شیائومی Mi A3 اما باید چند هفته (ماه؟) دیگر منتظر بمانند تا سومین سازنده گوشی هوشمند، آپدیت را منتشر کند. البته همواره این کمپانی می‌تواند از خیر - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مشکین شهر استان اردبیل - اندروید ۱۰ گذشته و با انتشار اندروید ۱۱، کاربران را غافلگیر کند. تا آن زمان، می‌توان به گوگل هم اشاره کرد که نا‌امیدتر از گذشته بوده و حتی دیگر آمار نصب نسخه‌های مختلف اندروید را نیز اعلام نمی‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone