🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر قوچان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  2. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  4. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22621.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

هواوی با فروش ۴۴ میلیون موبایل پرچمدار در سال ۲۰۱۹ رکورد خود را شکست

در حالی که تحریم‌های ایالات متحده، هواوی را با مشکلاتی مواجه کرده، فروش و درآمد این شرکت چینی در سال گذشته میلادی رکورد زده‌اند. در سال 2019 بیش از 44 میلیون گوشی پرچمدار هواوی فروخته ...

در حالی که تحریم‌های ایالات متحده، هواوی را با مشکلاتی مواجه کرده، فروش و درآمد این شرکت چینی در سال گذشته میلادی رکورد زده‌اند. در سال 2019 بیش از 44 میلیون گوشی پرچمدار هواوی فروخته شده است.

این شرکت سال گذشته میلادی موفق به فروش 240 میلیون گوشی هوشمند در بازار جهانی شد که یک - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر قوچان استان خراسان - رکورد محسوب می‌شود. هواوی به تازگی بالاترین میزان درآمد و سود خود را - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر قوچان استان خراسان - گزارش کرده. شرکت چینی در گزارش خود به تعداد گوشی‌های پرچمداری که در سال 2019 - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر قوچان استان خراسان - به فروش رسانده نیز اشاره داشته است.

در فاصله ژانویه تا دسامبر 2019، 44 میلیون گوشی پرچمدار هواوی به فروش رسیده. این موضوع خبر از - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر قوچان استان خراسان - افزایش محبوبیت گوشی‌های سری - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر قوچان استان خراسان - P و میت این برند در بازار - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر قوچان استان خراسان - جهانی می‌دهد. فروش پرچمداران این برند نسبت به سال 2018، رشدی 53 درصد را تجربه کرده. هواوی در سال 2018 موفق به فروش 28.7 میلیون گوشی پرچمدار شده بود.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر قوچان استان خراسان

گوشی‌های سری هواوی P30 نقش بزرگی در رشد فروش پرچمداران این برند داشته‌اند. فروش - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر قوچان استان خراسان - این محصولات 8 ماه پس از عرضه به - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر قوچان استان خراسان - بازار، به 20 میلیون دستگاه رسید. هواوی آماری از میزان فروش گوشی‌های سری میت 30 منتشر نکرده، اما انتظار می‌رود فروش بسیار کمتری نسبت به پرچمداران نیمه اول 2019 این برند داشته باشند.

گوشی‌های - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر قوچان استان خراسان - سری میت 30 فاقد سرویس‌های گوگل هستند و این موضوع خود مانع از عرضه آن‌ها در بسیاری از کشورها شده. هواوی برای افزایش فروش محصولات خود به بازار چین وابسته - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر قوچان استان خراسان - است، البته گوشی‌های سری P40 وضعیت آن را بهبود می‌دهند.

اگرچه گوشی‌های سری هواوی P40 فاقد سرویس‌های گوگل هستند، اما چندین اپراتور در کشورهای اروپایی آن‌ها را به فروش - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر قوچان استان خراسان - می‌رساند. هواوی این محصولات خود را به اپ گالری مجهز کرده که به عنوان رقیبی برای گوگل پلی استور و اپ استور اپل شناخته می‌شود. این گوشی‌های هوشمند از سخت افزار قدرتمندی بهره می‌برند و - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر قوچان استان خراسان - به دوربین‌های بسیار قدرتمندی مجهز شده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone