🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  2. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  4. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  5. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22630.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

ردیاب بلوتوثی اپل در راه است؛ حضور «ایرتگ» در ویدیوی آموزشی رسمی

سال گذشته میلادی کد موجود در سیستم عامل iOS 13 به ردیاب هوشمند ایرتگ اشاره کرده بود و حالا اپل با انتشار ویدیویی، به صورت اتفاقی وجود آن را تایید کرده است. سال 2019 گزارشی ...

سال گذشته میلادی کد موجود در سیستم عامل iOS 13 به ردیاب - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان - هوشمند ایرتگ اشاره کرده بود و حالا اپل با انتشار ویدیویی، به صورت اتفاقی وجود آن را تایید کرده است.

سال 2019 گزارشی از توسعه ردیاب بلوتوثی توسط شرکت اپل خبر می‌داد. این ردیاب هوشمند عملکردی مشابه با تایل (Tile) دارد. کاربران می‌توانند از این دستگاه کوچک برای پیدا کردن وسایل مختلف خود استفاده کنند. برای مثال - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان - شما می‌توانید تایل را به کلید یا کوله پشتی خود وصل کنید و سپس با استفاده از گوشی خود، آن را ردیابی کنید.

سال گذشته میلادی کدی در سیستم عامل iOS 13 پیدا شد که خبر از توسعه این ردیاب توسط اپل می‌داد. این ردیاب AirTags نام دارد. اپل به تازگی یک ویدیوی آموزش منتشر کرده که در آن - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان - نام ایرتگ قابل مشاهده است.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان

در این ویدیوی آموزشی با عنوان «چگونه اطلاعات آیفون خود را پاک کنید» که البته هم اکنون حذف شده، نحوه غیرفعال کردن Find My iPhone آموزش داده می‌شود. در این بخش، گزینه‌ای به نام Enable Offline Finding وجود دارد که در توضیح آن، کلمه AirTags به چشم می‌خورد. توضیح این بخش به شرح زیر است:

«پیدا کردن آفلاین باعث می‌شود که این دستگاه و ایرتگ زمانی که به وای فای یا اینترنت موبایل وصل نیستید، پیدا - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان - شوند.»

در حال حاضر سیستم عامل iOS 13 امکان ردیابی آیفون گم شده را توسط سیگنال بلوتوث فراهم کرده که انتظار می‌رود ایرتگ نیز عملکرد مشابهی داشته باشد. ردیاب زمانی که به وسیله‌ای وصل می‌شود، یک سیگنال بلوتوث ارسال می‌کند که سایر دستگاه‌ها می‌توانند آن را دریافت کرده و به ردیابی آن کمک کنند.

هنوز نمی‌دانیم اپل چه زمانی این وسیله کوچک را معرفی می‌کند. این احتمال وجود دارد که AirTags همراه با گوشی آیفون 9 معرفی شود، البته شاید هم در کنفرانس WWDC 2020 با آن ملاقات کنیم.

- تعمیرات مایکروفر بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone