🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پل سفید استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  2. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  5. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22623.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

اپل نام آیفون بعدی را افشا کرد؛ احتمال معرفی در هفته آتی

اپل بر خلاف انتظار رسانه ها و کاربران قصدی برای معرفی آیفون ۹ ندارد و در عوض از نسخه دوم آیفون SE رونمایی خواهد کرد. موبایل بعدی کوپرتینویی‌ها که احتمالا به زودی معرفی خواهد شد، ...

اپل بر خلاف انتظار رسانه ها و کاربران قصدی برای معرفی آیفون - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پل سفید استان مازندران - ۹ ندارد و در عوض از نسخه دوم آیفون SE رونمایی خواهد کرد.

موبایل بعدی کوپرتینویی‌ها که احتمالا به زودی معرفی خواهد شد، آیفون SE نام - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پل سفید استان مازندران - داشته و از نمایشگری ۴.۷ اینچی بهره خواهد برد. منشا این اطلاعات عرضه ناخواسته محافظ صفحه بلکین برای آیفون های ۷، ۸ و SE در سایت رسمی اپل استور است که با گزارش های قبلی مبنی - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پل سفید استان مازندران - بر شباهت ظاهری بین این مدل ها هم مطابقت دارد.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پل سفید استان مازندران

این محافظ صفحه که InvisiGlass نام دارد، هنوز هم با - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پل سفید استان مازندران - قیمت ۳۹.۹۵ دلار در سایت به چشم می خورد اما تمامی اشارات به آیفون SE از آن حذف شده است. ابعاد فعلی محافظ هم - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پل سفید استان مازندران - ۵.۵ اینچ ذکر  شده که با برخی شایعات در مورد عرضه آیفون ۵.۵ اینچی جدید تطابق دارد.

آنطور که 9to5Mac به نقل از منابع آگاه در زنجیره - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پل سفید استان مازندران - تامین می گوید آیفون - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پل سفید استان مازندران - ۴.۷ اینچی در رنگ های قرمز، مشکی و سفید و در نسخه های ۶۴ ،۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی از راه خواهد رسید. بر این اساس محصول جدید اپل از چیپست A13 بهره خواهد برد اما به قیمت آن - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پل سفید استان مازندران - اشاره ای نشده است. پیشتر برخی منابع از قیمت پایه بین ۳۴۹ تا ۳۹۹ دلاری برای این موبایل خبر داده بودند که با توجه به چیپست جدید و قابلیت هایی نظیر - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پل سفید استان مازندران - واقعیت افزوده احتمالا خریداران بسیاری را برای آن دست و پا خواهد کرد.

از - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پل سفید استان مازندران - دیگر ویژگی های مورد انتظار آیفون ۹ می توان به نمایشگر با حاشیه های فراوان و کلید هوم سازگار با تاچ آی‌دی به جای اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر اشاره کرد. میزان حافظه رم هم احتمالا از ۳ گیگابایت فراتر نخواهد  رفت.

تاریخ معرفی دقیق آیفون SE مشخص نشده اما برخی گمانه زنی ها - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پل سفید استان مازندران - حاکی از برگزاری این رویداد در ۲۷ فروردین و عرضه به بازار در ۳ اردیبهشت است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone