🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  2. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  5. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43298.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

اطلاعات بیشتر از هوم پاد اپل؛ 1 گیگابایت حافظه رم و نمایشگر 272×340 پیکسل

به تازگی برخی از افراد در سراسر اینترنت، به کالبدشکافی فرمور هوم پاد اپل -که چندی پیش به مدت کوتاهی در دسترس قرار گرفت- پرداخته و به اطلاعات جالبی درباره این اسپیکر هوشمند دست یافته ...

به تازگی برخی از افراد در سراسر اینترنت، - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - به کالبدشکافی فرمور هوم پاد اپل -که چندی پیش به مدت کوتاهی در دسترس قرار گرفت- پرداخته و به اطلاعات جالبی درباره این اسپیکر هوشمند دست یافته اند. بنابر کالبدشکافی کاربری به نام Avery Magnotti در - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - توییتر، - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - هوم پاد اپل علاوه بر چیپست قدرتمند A8، به 1 گیگابایت حافظه رم مجهز شده که تا دو برابر بیشتر از گوگل هوم و - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - چهار برابر بیشتر از آمازون اکو به حساب می آید.

اما اگر صرفاً با دستگاهی ورودی/ خروجی طرف هستیم، چه نیازی به 1 گیگابایت حافظه رم وجود دارد؟ به احتمال فراوان، این حافظه به گسترش فعالیت های دستیار صوتی سیری کمک خواهد کرد و در کنار آن، چندین اپلیکیشن کوچک نیز به اجرا در می آید. هنوز مشخص نیست این «اپ ها» چه کارایی هایی خواهند داشت، اما اپل قطعاً هیچ دلیل دیگری برای استفاده از حافظه رم 1 گیگابایتی نداشته است.

گذشته از - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - این ها، هوم پاد به نمایشگری با رزولوشن 272x340 مجهز شده که اندازه ای مشابه با اپل واچ - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - 38 میلی متری دارد. این نمایشگر قرار است نورهای مختلفی را روی بخش - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - بالایی هوم - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - پاد به نمایش در آورد و احتمالاً علائم و نمادهایی را نیز به کاربر نشان خواهد داد. با این همه، در رقابت با دیوایس هایی مانند Echo Show، می توان حدس زد که اپل قصد دارد از نمایشگری بزرگ تر در نسل بعدی هوم پاد استفاده - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - کند.

هوم پاد اپل برای نخستین بار طی ماه ژوئن اخیر طی کنفرانس جهانی توسعه دهندگان این کمپانی معرفی شد و قرار است در ماه دسامبر آتی، با قیمت 349.99 دلار روانه بازار شود که به مراتب از قیمت اسپیکرهای رقیب - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - بیشتر است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone