🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تایمر در فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: تایمر وظیفه تعیین مدت زمان و ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف در فر را دارد.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: علت صدای وز وز و صدای باد در شعله اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
  4. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
  5. سوال: اجاق های گازی و برقی چه تفاوتی دارند؟
    پاسخ: اجاق هایی که با برق کار میکنند را اجاق برقی میگوییم و دیگر خبری از گاز و اتصالات گازی در آن ها نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43280.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

محققان می گویند بازی های موبایل، موجب کاهش استرس در محیط کاری می شوند

شاید برایتان جالب باشد که بدانید بیش از 50 درصد از آمریکایی ها، نشانه های خستگی، استرس و نگرانی را در محیط کاری تجربه می کنند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که چنین علائمی ...

شاید برایتان جالب باشد که بدانید بیش از 50 درصد از آمریکایی ها، نشانه های خستگی، استرس و نگرانی را - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - در محیط کاری تجربه می کنند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که چنین علائمی را در خود می بینید، احتمالاً هر از چندگاهی در اتاق کار خود پنهان می شوید و برای از بین بردن خستگی و نگرانی، - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - به بازی های موبایل - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - روی می آورید. در حالی که ممکن است پس از این کار احساس کنید وقت خود را به بطالت گذرانده اید و به - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - خاطر کارهای - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - عقب افتاده دچار استرس بیشتر شوید، شاید بهتر باشد که ذهنیت تان را تغییر دهید.

بنابر تحقیقات تازه ای که در دانشگاه فلوریدای مرکزی صورت گرفته، بازی های موبایل روشی کارآمد و موثر برای راه اندازی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - مجدد هارد درایو مغزتان هستند که وقتی تحت فشار وظایف خسته کننده کار قرار - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - گرفته اید به یاری شما می آیند. در این تحقیق، از 66 شرکت کننده خواسته شد تا به پای کامیپوتر نشسته و کارهایی تکراری و خسته کننده - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - انجام دهند؛ کارهایی که اختصاصاً برای - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - خسته کردن شبکه های شناختی ذهن آنها طراحی شده بود.

پس از این، به شرکت کنندگان فرصتی برای استراحت داده شد و به سه گروه تقسیم شدند. گروه اول، یک بازی موبایل به نام Sushi Cat 2 - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - را بازی کرد، گروه دوم در سکوت سر جای خود نشست و گروه سوم، در نوعی تمرین برای تمدد اعصاب راهنمایی شد.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

برخلاف آنچه ممکن است انتظار داشته باشید، تنها گروهی که احساس بهتری پس از اسرتاحت کوتاه خود داشت، همان - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - گروهی بود که بازی ویدیویی را روی موبایل تجربه کرده بود. اعضای گروهی که صرفاً در سکوت و بدون هیچ فعالیت خاصی استراحت کردند، احساس کردند که از کار خود جدا شده اند و به تبع آن، دچار - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - نگرانی شدند. و اعضای گروه سوم هم اعلام کردند که تجربه کاهش احساسات منفی و استرس را پشت سر گذاشته اند.

مایکل راپ، - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - یکی از محققان این آزمایش می - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - گوید: «ما معمولاً سعی می کنیم روزمان را با قدرت سپری کنیم تا کارهای بیشتری را به پایان برسانیم، که - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - شاید به اندازه - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - جدا شدن از کار برای چند دقیقه موثر نباشد. مردم باید برای استراحت های کوتاه - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - برنامه ریزی کنند و به فعالیت های سرگرم کننده، مانند بازی های ویدیویی روی بیاورند که به آنها در شارژ شدن دوباره کمک می کنند.»

در حالی که روز به روز فواید بازی های ویدیویی بیشتر بر مردم مشخص می شود، بهتر است دفعه بعدی که وقت ناهارتان را صرف یک بازی ویدیویی کردید، احساس گناه نداشته باشد. ظاهراً موثر ترین روش برای دستیابی به بیشترین کارایی هم تکرار کردن این چرخه برای 5 الی 9 بار در روز است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone