🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  2. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  4. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  5. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43299.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

تیم کوک و توجیه حذف اپلیکیشن های VPN از اپ استور چین: ما فقط از قانون پیروی کردیم

امروز در جریان گزارش سه ماهه سوم سال مالی 2017 اپل، تیم کوک در مورد حذف اپلیکیشن های VPN از اپ استور کشور چین هم توضیحاتی اعلام کرد و گفت این اقدام صرفاً به خاطر قوانین ...

امروز در جریان گزارش سه ماهه سوم سال مالی 2017 اپل، تیم کوک در مورد حذف اپلیکیشن های VPN از اپ استور کشور چین هم توضیحاتی اعلام کرد و گفت این اقدام صرفاً به خاطر قوانین دولت پکن صورت گرفته است.

کوک - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - می گوید در سال 2015 چین سیاست خود را نسبت به VPN ها عوض کرد و از اپراتورها خواست تا برای ارائه چنین خدماتی، از دولت مجوز بگیرند. اوایل - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - سال جاری میلادی، مقامات این کشور سیاست فوق را به طور کامل به اجرا درآورده - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - و اپل را ملزم کردند که اپلیکیشن های غیر قانونی را حذف کند.

مدیرعامل اپل افزود:

ما دوست نداشتیم این اپلیکیشن ها را حذف کنیم، اما سیاست ما بر این است که در هر کشوری فعالیت داریم، از قوانین آنها پیروی نماییم.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

کوک مقایسه این وضعیت با امتناع اپل از باز کردن قفل آیفون یکی از مهاجمین حادثه سن برناردینو در سال 2016 را کاملاً بی اساس دانست و گفت قوانین آمریکا در جریان پرونده فوق از اپل حمایت می کردند. وی افزود قوانین کشور چین هم کاملاً واضح و شفاف هستند.

با این حال، کوک تأکید کرد که موضع کمپانی متبوعش، ارائه بهترین محصولات سخت افزاری و نرم افزاری در بازار محلی چین است و اظهار امیدواری نمود که مقامات دولتی، به تدریج از سخت گیری های خود بکاهند. او افزود:

ما حتی در صورت عدم تفاهم نیز به گفتگو و تعامل اعتقاد داریم، چون نوآوری به آزادی بیان و همکاری نیاز دارد.

کوک اذعان کرد با توجه به نقش کلیدی بازار چین در کسب و کار آنها، واضح است که اپل برای ادامه فعالیتش از قوانین آنها پیروی خواهد نمود.

- تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone