🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم های ظریفی که جریان برق زا از فندک به ترانس جرقه زن منتقل میکنند.
  2. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
  3. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43282.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ احتمالاً در حال کار روی دو چیپست اگزینوس جدید بر اساس معماری ۱۰ نانومتری است

اگزینوس 8895 نخستین چیپست معرفی شده از طرف سامسونگ بود که بر اساس فناوری ۱۰ نانومتری به تولید رسید. این محصول در پرچمداران امسال کره ای ها یعنی گلکسی S8 و S8 پلاس مورد استفاده قرار ...

اگزینوس 8895 نخستین چیپست معرفی شده از طرف سامسونگ بود که بر اساس فناوری ۱۰ نانومتری به تولید رسید. این محصول در پرچمداران امسال کره ای ها یعنی گلکسی S8 و S8 پلاس مورد استفاده قرار گرفت و نتایج درخشانی برجای گذاشت. حال شنیده شده که این شرکت قصد دارد به زودی دو چیپ مجتمع دیگر با فناوری تولید مشابه را روانه بازار سازد.

طبق شنیده ها مدل اول اگزینوس 7885 نام خواهد داشت که به عنوان یک محصول میان رده مجهز به دو هسته کورتکس A73 و چهار هسته کورتکس A53 خواهد بود. قرار - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - است علاوه بر پردازشگر گرافیکی Mali-G71، مودم LTE نیز روی چیپ مذکور جای داده شود. به احتمال - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - فراوان شاهد تعبیه - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - اگزینوس 7885 در قلب گلکسی A7 مدل 2018 باشیم.

چیپست دیگری که قرار است بر اساس فناوری ۱۰ نانومتری FinFET تولید شود اگزینوس 9610 نام خواهد گرفت. یک پرچمدار نسبتاً قدرتمند با هشت هسته ۶۴ بیتی (چهار هسته از نوع کورتکس A73 و چهار هسته از نوع کورتکس A53) که همانند برادر ارزان قیمت تر خود میزبان پردازشگر گرافیکی Mali-G71 و مودم LTE خواهد بود.

چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام بر اساس فناوری ۱۰ نانومتری سامسونگ به تولید می رسد، در حالی که شنیده شده احتمالاً وظیفه تولید اسنپدراگون - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - ۸۴۵ بر عهده TSMC و با استفاده از فناوری ۷ نانومتری جدید این شرکت گذاشته شود.

البته سامسونگ نیز با سرعت در حال حرکت به سمت این فناوری است. در حال حاضر پردازنده اختصاصی A10 و A11 محصولات اپل توسط کمپانی تایوانی TSMC به تولید می رسند، اما شنیده شده - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - که کره ای ها توانسته اند موافقت مقامات اپل برای عهده - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - گیری تولید نسل بعد این پردازنده ها با فناوری ۷ نانومتری را جلب نمایند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone