🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
  4. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  5. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: بعضی از فر ها مخصوصا فر های برقی دارای فن خنک کننده هستند که فر را بعد از پخت پز به اندازه کافی خنک کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43285.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

کارخانه 10 میلیارد دلاری فاکسکان، شکاف مهارتی کارگران آمریکایی را از بین می برد

کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ پیش از انتخاب وی به عنوان رییس جمهور ایالات متحده، تمرکز زیادی روی ایجاد اشتغال و آوردن تجارت ها به داخل خاک این کشور داشت. از آن زمان، ترامپ کشمکش های ...

کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ پیش از انتخاب وی به - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - عنوان رییس جمهور ایالات متحده، تمرکز زیادی روی ایجاد اشتغال و آوردن تجارت ها به داخل خاک این کشور داشت. از آن زمان، ترامپ کشمکش های فراوانی با کمپانی های تکنولوژی داشته و اگرچه هنوز مطمئن نیستیم که تیم کوک واقعاً قول راه اندازی تاسیساتی در ایالات متحده را به وی داده یا خیر، به - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - نظر می رسد که شایعات برنامه ریزی ترامپ و فاکسکان برای اشتغال زایی در آمریکا - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - حقیقت داشته است.

اخیراً طی مراسمی در کاخ سفید، به صورت رسمی اعلام شده که کمپانی تایوانی فاکسکان، تا سال 2020 میلادی، تاسیساتی به ارزش 10 میلیارد دلار برای تولید پنل های LCD در ایالت ویسکانسین راه اندازی خواهد کرد. در این مراسم، بسیاری از سران آمریکا و نیز تاجران حضور داشتند - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - که از جمله آنها می توان به فرماندار اسکات واکر و تری گو، مدیرعامل فاکسکان اشاره کرد.

از سوی دیگر، دونالد ترامپ هم حضوری پر رنگ در این مراسم داشت و طی سخنرانی خود، تاکید ورزید - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - که این مهم، تنها با انتخاب وی به عنوان رییس جمهور ایالات متحده محقق شده است. «اگر من انتخاب نمی شدم، [گو] قطعاً 10 میلیارد دلار صرف این پروژه نمی کرد.»

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

ظاهراً فاکسکان به خاطر این تاسیسات تازه، از پرداخت مالیاتی تا سقف 3 میلیارد دلار معاف می شود. با این همه، میزان تاثیر و نقش ترامپ در اجرایی شدن این پروژه، هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد؛ زیرا از پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده، شایعه برنامه - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ریزی های فاکسکان به گوش می رسید؛ اما در هر حال، گو از وقت خود استفاده کرد تا  بر دخالت ترامپ در این پروژه تاکید بورزد.

انتظار می رود این تاسیسات جدید، در - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ابتدا میزبان 3 هزار کارمند باشد و سپس به مرور زمان، پذیرای 7 هزار نیروی کاری دیگر نیز باشد. پیش بینی می شود تاسیسات فاکسکان، به صورت سالانه مالیاتی - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - برابر با 181 میلیون دلار پرداخت کند.

فاکسکان می گوید تاسیسات ویسکانسین، از لحاظ نیروی کاری با کارخانه های معمول تفاوت داشته و قرار است نسل جدیدی از مشاغل تولیدی پیشرفته را با خود به همراه آورد که نیازمند سطح بالایی از مهارت در مهندسی است؛ مهارتی که احتمالاً هنوز بسیاری از کارگردان آمریکایی از آن بی بهره هستند. با در نظرگیری این - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - موضوع، فاکسکان می تواند نقشی اساسی در افزایش مشاغل تخصصی که مردم بیش از هر زمان دیگری به دنبال هستند ایفا کند و با آموزش مناسب، شکاف مهارتی میان نیروها را از بین ببرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone