🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در اجاق فر باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن یا گیر کرن در فر می توان به خراب بودن لولا های در، شکستگی پیچ ها و دستگیره ها و ... اشاره کرد.
  2. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
  3. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
  4. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق ها برقی با برق و اجاق های گازی با گاز و شعله گرما تولید می کنند.
  5. سوال: کانوکشن فر چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن کانوکشن قطعه مهمی در فر است که باعث ایجاد دمای یکنواخت در بخش های مختلف فر می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43286.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

شاید این نخستین تصویر شماتیک از عینک واقعیت افزوده اپل باشد

برخی متخصصین از جمله «جن مانستر» (Gene Munster) معتقد هستند که عینک واقعیت افزوده اپل محصولی حتی بزرگتر و انقلابی تر از آیفون ها خواهد بود. بر همین اساس است که هر خبری در مورد ...

برخی متخصصین از جمله «جن مانستر» (Gene Munster) معتقد هستند که عینک واقعیت افزوده اپل محصولی حتی بزرگتر و انقلابی تر از آیفون ها خواهد بود. بر همین اساس است که هر خبری - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - در مورد این محصول به شدت مورد توجه قرار می گیرد.

به تازگی پتنتی متعلق به کمپانی اپل توسط دفتر ملی ثبت پتنت - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - ها و نشان های تجاری آمریکا منتشر شده که در آن تصویری شماتیک از عینک مورد بحث به نمایش درآمده است.

این عینک می تواند محصولی انقلابی تر از آیفون باشد

اگر برخی از ویژگی های ظاهری و قابلیت های این گجت تا حدودی آشنا به نظر می رسند، به خاطر این است که اکثر - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - آنها پیش از این توسط گوگل و عینک واقعیت افزوده گوگل گلس رونمایی شده بودند. البته کمپانی اپل نیز چند سال پیش با تصاحب کمپانی Metaio علاوه بر در اختیار گرفتن پتنت های مشابه صاحب یک رابط کاربری برای پوشیدنی های مبتنی بر - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - واقعیت افزوده نیز شده بود.

پنتی که در ابتدای مطلب به آن اشاره شد نیز در سال ۲۰۱۳ و به نام کمپانی Metaio به ثبت رسیده و حالا اهالی کوپرتینو مالک آن هستند، بنابراین می توان احتمال داد که - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - عینک واقعیت مجازی - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - اپل شبیه به تصویر زیر باشد.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

همانطور که در تصویر می بینید به نظر می رسد که برای اعمال برخی کنترل ها و انتخاب گزینه ها کاربر می بایست از انگشت خود به عنوان نشانگر ماوس استفاده کند. - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - در اینجا نمایشگری برای لمس وجود ندارد و ظاهراً دوربین نصب شده روی لنز - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - است که مسیر حرکت انگشت کاربر و محل کلیک آن را تشخیص خواهد داد.

هنوز نمی توان در خصوص نحوه استفاده اپل از - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - این پتنت اظهار نظر کرد، اما می توان مطمئن بود که تا پایان سال ۲۰۱۸ یا ابتدای سال ۲۰۱۹ شاهد معرفی محصولی کاملاً هیجان انگیز از این شرکت باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone