🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
  2. سوال: اجاق گاز و فر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه اجاق گاز و فر مفید است.
  3. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
  4. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
  5. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43289.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

پاول دورف تأیید کرد: CDN های تلگرام در ایران مستقر می شوند

پاول دورف، بنیان گذار تلگرام ساعاتی پیش با انتشار یک بیانیه رسمی از استقرار CDN یا شبکه های تحویل محتوا در ایران و برخی کشورهای خاورمیانه خبر داد. CDN ها می توانند سرعت دریافت اطلاعات ...

پاول دورف، بنیان گذار تلگرام ساعاتی پیش با انتشار یک بیانیه رسمی از استقرار CDN یا شبکه های تحویل محتوا در ایران - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - و برخی کشورهای خاورمیانه خبر داد. CDN ها می توانند سرعت دریافت اطلاعات توسط کاربران را به میزان چشم گیری افزایش بدهند، و این موضوع برای کانال های حجیم و سوپرگروه های بزرگ که محتوا با سرعت زیادی در آن ها رد و - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - بدل می شود بسیار مثبت خواهد بود.

همانطور که در خبرها خواندید، دورف پس از اعلام خبر انتقال های CDN های تلگرام به ایران اعلام کرد در صورتی که مقامات رسمی اقدامی در جهت پاک - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - کردن یا سانسور محتوای آن ها انجام بدهند، - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - کاربران می‌توانند به نسخه‌ی اصلی این محتوا - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - در سرور‌های تلگرام در اروپا دسترسی داشته باشند. بنابراین امکان سانسور وجود نخواهد داشت.

CDN ها می توانند - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - سرعت دریافت اطلاعات توسط کاربران را به میزان چشم گیری افزایش بدهند

دورف در پاسخ به علت استفاده از CDN یا شبکه های تحویل محتوا، در - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - یک پست رسمی به زبان فارسی این گونه توضیح می دهد: «از نسخه ۴.۲ تلگرام ما از CDN رمزنگاری شده برای ذخیره فایل‌های کانال های عمومی با بیش از ۱۰۰٫۰۰۰ عضو پشتیبانی می‌کنیم. نقاط ذخیره سازی CDN در مناطقی در نظر گرفته شده اند که تلگرام ترافیک زیادی دارد ولی ما به دلایل مختلف تمایلی به قرارگیری سرورهای تلگرام در آن مناطق نداریم».

وی در ادامه می گوید: «ما از سرور‌های توزیع شده خود برای افزایش سرعت دانلود در مناطق بدون سانسور می‌کنیم. اما وقتی تلگرام در مناطق دیگر به شدت محبوب می‌شود، فقط می‌توانیم روی CDN ها تکیه - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - کنیم؛ که با - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - آنها از نقطه نظر فنی مانند سرویس‌دهنده‌‌های اینترنت (ISP) رفتار می‌کنیم و آنها - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - فقط داده‌ های رمزنگاری شده‌ای را که قادر به کشف رمز آن نیستند دریافت می‌کنند. به لطف این فناوری، سرعت دانلود عکس‌ها و فیلم‌هایی که به صورت عمومی منتشر می‌شوند در مناطقی نظیر ترکیه، اندونزی،‌ عربستان سعودی، هند، ایران و عراق به مراتب افزایش می‌یابد، بدون اینکه کمترین خدشه‌ای به امنیت وارد شود».

CDN ها فقط داده‌ های رمزنگاری شده‌ای را که قادر به کشف رمز آن نیستند دریافت می‌کنند

دورف در ادامه و در - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - پاسخ به این سوال - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - که آیا فشار دولت های خاورمیانه عامل انتقال CDN ها به این منطقه بوده این گونه توضیح داده است: «خیر. ما وارد هیچ توافق یا - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - تفاهمی با دولت‌ ها در این مورد نشده‌ایم و CDN ها بخشی از هیچ معامله‌ای نیستند. این به دلیل غیر منطقی بودن قوانین محلی نیست – ما هیچ‌گاه سرورهایمان را به کشوری با سابقه سانسور اینترنتی انتقال نمی‌دهیم. تنها هدف استفاده از CDN ها این است که کیفیت اتصال - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - در مناطق با تقاضای - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - بالا، که تلگرام نمی‌تواند سرورهای خود را به آنجا منتقل کند، با روشی ایمن، افزایش یابد».

در ادامه می خوانیم: «CDN ها و نقاط آن به تلگرام تعلق نداشته و همه ریسک آن به گردن شرکت ثالثی که نقاط ذخیره سازی CDN در سراسر دنیا را برای ما تامین می‌کند خواهد بود. ما هیچ سرمایه‌گذاری‌ - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - ای روی این CDN ها انجام نمی‌دهیم و تنها بابت ترافیک مصرفی برای انتقال موارد ذخیره شده از خوشهٔ کامپیوترهای اصلی خودمان به کاربر نهایی، هزینه پرداخت می‌کنیم. در نتیجه، اگر کشوری تصمیم به دستکاری CDN در منطقه خودش بگیرد، به چیزی جز پایین - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - آوردن کیفیت اتصال شهروندان خودشان دست نمی‌یابد – و تلگرام هیچ چیز با ارزشی را از دست نخواهد داد.»

برای اطلاع از جزئیات بیشتر استقرار CDN های تلگرام در ایران می توانید به این لینک مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone