🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
  2. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
  3. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  4. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: آیا خدمات یا تعمیرات شما گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43294.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ موبایل تاشوی «لیدر 8» را به صورت رسمی معرفی کرد

طی هفته های گذشته، اخبار و شایعات زیادی را پیرامون موبایل تاشو و پریمیوم سامسونگ شنیدیم. حال این محصول به شماره مدل SM-G9298 به صورت رسمی معرفی شده است. همان طور که انتظار می رفت، ...

طی هفته های گذشته، اخبار و شایعات زیادی را پیرامون موبایل تاشو - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - و پریمیوم - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - سامسونگ شنیدیم. حال این محصول به شماره مدل SM-G9298 به صورت رسمی معرفی شده است. همان طور که انتظار می رفت، این تلفن همراه تاشو که «لیدر 8» (Leader 8) نام دارد، فقط بازار کشور چین را هدف گرفته و بعید است در دیگر کشورها شاهد حضورش باشیم.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

بدنه این اسمارتفون از آلیاژ آلومینیوم بسیار مقاوم ساخته شده که بیشتر در صنایع هوایی به کار گرفته می شود. یک نمایشگر 4.2 اینچی با - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - رزولوشن تمام اچ دی و از نوع سوپر امولد (Super AMOLED) روی دستگاه جای دارد، و یکی دیگر - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - با همین مشخصات در قسمت داخلی تعبیه شده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

قلب تپنده «لیدر 8» سامسونگ را - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - چیپست اسنپدراگون 821 ساخت کمپانی کوالکام تشکیل می دهد، و 4 گیگابایت - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - حافظه رم در کنار 64 - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی آن را همراه می کنند. امکان ارتقاء حافظه داخلی با استفاده از کارت های microSD نیز وجود دارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

دوربین اصلی این موبایل با حسگر 12 مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم f/1.7 جای هیچگونه گله و شکایتی را باقی نمی گذارد، ضمن اینکه دوربین سلفی آن هم 5 مگاپیکسلی و با گشودگی دیافراگم f/1.9 است. وزن کلی SM-G9298 به 236 گرم می رسد، و باتری آن 2300 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - که از شارژ بیسیم هم پشتیبانی می نماید.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

از جمله دیگر قابلیت های این تلفن - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - همراه تاشو می توان به پشتیبانی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - از سامسونگ پِی، Secure Folder، - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - دکمه قابل تنظیم و S Voice اشاره کرد. ظاهراً دستیار هوشمند جدید کره ای ها یعنی بیکسبی (Bixby) شانس حضور در این موبایل را پیدا نکرده است.

«لیدر 8» صرفاً در چین و از طریق اپراتور اصلی این کشور یعنی «چاینا موبایل» عرضه می شود. سامسونگ هنوز قیمت و تاریخ عرضه آن را به صورت دقیق مشخص نکرده، و طبق سابقه قبلی در مورد چنین محصولاتی، بازار دیگر کشورها رنگ این موبایل را به خود نخواهند - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - دید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone