🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  2. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  4. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  5. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43306.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ مشغول توسعه یک دستگاه پوشیدنی متفاوت است

در حالی که مدتی طولانی از عرضه ساعت هوشمند Gear S3 سامسونگ می گذرد، بسیاری از مشتریان حالا منتظر پوشیدنی بعدی کمپانی کره ای هستند. متاسفانه، هنوز اطلاعاتی درباره Gear S4 یا هر نام دیگری ...

در حالی که مدتی طولانی از عرضه ساعت هوشمند Gear S3 سامسونگ می گذرد، بسیاری از مشتریان - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - حالا منتظر پوشیدنی بعدی کمپانی کره ای هستند. متاسفانه، هنوز اطلاعاتی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - درباره Gear S4 یا هر نام دیگری که دستگاه با آن شناخته خواهد شد در دسترس نیست، اما می دانیم که سامسونگ مشغول کار روی یک دیوایس پوشیدنی جدید و متفاوت است.

سامسونگ اخیراً ایمیلی به مشترکین برنامه SmartLab Plus خود فرستاده - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - و آن ها را ترغیب کرده تا ایده های خود برای محصولی پوشیدنی که ممکن - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - است بزودی عرضه شود را با کمپانی به اشتراک بگذارند.

سامسونگ در ایمیل خود می می نویسد اگرچه این پوشیدنی جدید یک اسمارت واچ تمام و کمال نیست، اما شباهت هایی به این دیوایس ها دارد؛ بنابراین احتمالاً تمرکز - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - بیشتر دستگاه، روی پایش سلامتی و فعالیت های کاربر خواهد بود. سامسونگ همچنین - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - می گوید که این دستگاه «بیشترین راحتی را با بدنه کوچکتر و بندهای باریک تر فراهم می آورد که ضمناً امکان تعویض آنها به علاقه مصرف کنندگان نیز وجود دارد».

با توجه به این توضیحات، به نظر می رسد پوشیدنی تازه کره ای ها، عناصر ساعت های هوشمند و بندهای سلامتی را با یکدیگر ادغام می کنند - - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - شاید چیزی بین Gear - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - Fit 2 و ساعت هوشمند Gear S3. علاوه بر این احتمالاً باید منتظر قابلیت هایی نظیر پایشگر فعالیت، مدیریت وزن و کالری و نیز اپلیکیشن های مربی گری نیز باشیم. از منظر نرم افزاری هم سامسونگ می گوید «این محصول، رابط کاربری بازبینی شده ای را به اجرا در می آورد که به کاربران اجازه می دهد از ویجت های بهبودیافته، بهترین استفاده را ببرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آناهيتا نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
بچه ها سایت ***** مایکروفر جی پلاس GMW-M346S شما را با مناسبترین قیمت و بالاترین کیفیت تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone