🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  5. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43300.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

تیم کوک: سیستم های خودران در دست توسعه اپل صرفا منحصر به ماشین ها نیستند

بر کسی پوشیده نیست که اپل مشغول توسعه نوعی سیستم هدایت خودکار برای اتومبیل هاست و حتی گفته می شود که این شرکت ماشین های خودران خود را در سطح برخی خیابان های آمریکا به ...

بر کسی پوشیده نیست که اپل مشغول توسعه نوعی سیستم هدایت خودکار برای اتومبیل هاست و حتی گفته می شود که این - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - شرکت ماشین های خودران خود را در سطح برخی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - خیابان های آمریکا به حرکت درآورده است.

حالا اما تیم کوک مدیرعامل اپل اعلام کرده که تلاش های این شرکت در زمینه - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - هوش - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - مصنوعی صرفا به ماشین های خودران محدود نمی شود و حوزه وسیع تری را در بر می گیرند.

کوک در جریان نشستی که برای اعلام گزارش مالی اپل با حضور سرمایه گذاران این شرکت ترتیب داده شده بود اظهار داشت:

سیستم های خودران در طیف وسیعی از بخش ها کاربرد دارند و ماشین - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تنها یکی از کاربردهای آن است و من نمی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - خواهم بیشتر از این موضوع را باز کنم.

همانطور - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - که از حرف های کوک بر می آید غول تکنولوژی ساکن کالیفرنیا تلاش هایش در زمینه هوش مصنوعی را صرفا به ماشین - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - های خودران محدود نکرده. محض اطلاع تان باید بگوییم که این سیستم ها در بخش های دیگری نظیر پهپاد، کشتی رانی و تمامی انواع ربات ها (از دستیارهای درون کارخانجات - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - گرفته تا ربات های تفحص) و در نهایت ماشین هایی که قطعات آیفون را از هم باز میکنند کاربرد دارند.

البته روشن است که اپل به تنهایی روی این مباحث کار نمی کند و همین حالا هم چندین پهپاد خودکار در بازار موجود است، بلندپروازی های زیادی در رابطه با ساخت ربات های کارخانه ای وجود دارد و حتی طرح هایی برای تولید ربات های تحویل کالا در دست است.

اما اینکه اپل اعلام کرده - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تلاش هایش در زمینه هوش مصنوعی صرفا محدود به ماشین های خودران نمی شود خبر بسیار خوبی است چراکه در نهایت حضور - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - اپل در این حوزه می تواند به پیشرفت های خوبی منتهی شود.

کوک در ادامه گفت:

ما به شدت روی سیستم های خودران تمرکز کرده ایم و پروژه بزرگی را در این زمینه در دست داریم و - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - سرمایه گذاری هنگفتی را روی آن انجام داده ایم. از دیدگاه ما خودکار شدن مادر تمامی پروژه های در دست انجام در حوزه هوش مصنوعی است.

 

- تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone