🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الجی در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الجی در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  2. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  3. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  4. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  5. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22617.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

هزینه بالای استخدام دوباره متخصصان، اینتل را از تعدیل نیرو منصرف کرد

شیوع کرونا باعث کاهش سود و حتی ضرردهی برخی شرکت‌های بزرگ شده است. در حالی که تعدادی از آن‌ها برای کاهش هزینه‌ها تصمیم به تعدیل نیرو گرفته‌اند، تحلیلگر UBS اعلام کرده‌ اینتل و AMD چنین ...

شیوع کرونا باعث کاهش سود و حتی ضرردهی برخی شرکت‌های بزرگ شده است. در حالی که تعدادی از آن‌ها برای کاهش هزینه‌ها تصمیم به تعدیل نیرو گرفته‌اند، تحلیلگر UBS اعلام کرده‌ اینتل و AMD چنین برنامه‌ای ندارند.

به اعتقاد این تحلیلگر، شرکت‌های تولیدکننده تراشه، احتمالا از تصمیم خود - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر چمستان استان مازندران - برای تعدیل نیرو منصرف شده‌اند، چرا که انتظار می‌رود در - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر چمستان استان مازندران - آینده تقاضا برای این قطعات - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر چمستان استان مازندران - افزایش پیدا کند. تحلیلگر UBS، «تیموتی آرکوری» به این موضوع اشاره کرده که استخدام نیروهای جدید، هزینه بیشتری نسبت به حفظ نیروهای کنونی روی دست شرکت‌ها می‌گذارد. به گفته این تحلیلگر، شرکت‌های تولیدکننده تراشه مانند سایر صنایع با شیوع کرونا و وارد شدن شوک به اقتصاد جهانی، دچار مشکلات عدیده‌ای شدند، اما به علت پیش‌بینی تقاضای دوباره، از تعدیل نیرو صرفه‌نظر کرده‌اند.

بسیاری از تولیدکنندگان - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر چمستان استان مازندران - تراشه شامل اینتل، بزرگترین تولیدکننده نیمه هادی در جهان، پیش از شیوع ویروس کرونا با مشکلات - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر چمستان استان مازندران - تولید دست و پنجه - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر چمستان استان مازندران - نرم می‌کردند. در حالی که بسیاری از شرکت‌های فناوری در حال مبارزه با کاهش تقاضای ناشی از کرونا هستند، سازندگان تراشه پیش از این در تامین سفارشات ناموفق بودند.

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر چمستان استان مازندران

به گفته آرکوری، وضعیت بازار به گونه‌ای است که تیم مدیریتی شرکت‌ها - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر چمستان استان مازندران - نمی‌توانند آینده را پیش‌بینی کنند. در حالی که وضعیت تولید مشخص است، نمی‌توان در رابطه با تقاضا اظهار نظری کرد. این موضوع باعث شده برخی به‌جای کاهش تولید، تصمیم به افزایش تولید بگیرند تا در - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر چمستان استان مازندران - صورت افزایش تقاضا بتوانند پاسخگوی نیاز بازار باشند.

بد - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر چمستان استان مازندران - نیست بدانید نیروهای کمی در حوزه نیمه - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر چمستان استان مازندران - هادی مشغول به فعالیت هستند و این موضوع خود - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر چمستان استان مازندران - مانع از تعدیل نیرو در این بخش می‌شود. این احتمال - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر چمستان استان مازندران - وجود دارد که شرکت‌های سازنده تراشه مانند اینتل و AMD، کارکنان خود را نسبت به خرید سهام در اولویت قرار دهند، - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر چمستان استان مازندران - حتی اگر قیمت سهام آن‌ها سقوط کند. اگر وضعیت بازار بدتر شود، احتمالا شرکت‌های دیگر تصمیم به اخراج برخی از نیروهای خود بگیرند، البته استخدام مجدد نیرو در زمان افزایش تقاضا، هزینه بیشتری برای شرکت‌ها خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone