🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  3. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21848.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

فیسبوک و بی‌اعتنایی به هشدارهای داخلی درباره تفرقه افکنی این شبکه اجتماعی

مدیران فیسبوک به واسطه گزارشی که دو سال قبل در اختیارشان قرار گرفته به خوبی می‌دانسته‌اند که این شبکه اجتماعی و به ویژه موتور پیشنهادات آن باعث تفرقه افکنی و دو قطبی شدن جامعه می‌شود. ...

مدیران فیسبوک به واسطه گزارشی که دو سال قبل در اختیارشان - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر شهسوار استان مازندران - قرار گرفته به خوبی می‌دانسته‌اند که این شبکه اجتماعی و به ویژه موتور پیشنهادات آن باعث تفرقه افکنی و دو قطبی شدن جامعه می‌شود.

بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، فیسبوک می‌دانسته که محصول آن چه تاثیری روی جامعه دارد، با این حال چنین گزارشی را مدنظر قرار نداده و سعی کرده نقش خود در زمینه اختلافات و مشکلات جامعه را نادیده بگیرد. گزارش اخیر بیان می‌کند که تغییرات در فیسبوک می‌توانسته روی محافظه‌کاران و ارتباط آن‌ها با مردم تاثیر بگذارد.

در اسلایدهای مربوط به گزارش داخلی فیسبوک به عبارت زیر برمی‌خوریم:

«الگوریتم های ما از جذابیت تفرقه افکنی برای مغز انسان سواستفاده می کند. افزایش محتوای تفرقه‌انداز، تلاشی برای جلب توجه کاربران و افزایش زمان ماندن در پلتفرم محسوب می‌شود.»

یک گزارش داخلی دیگر مربوط به سال ۲۰۱۶ که توسط وال استریت ژورنال منتشر شده، نشان می‌دهد که توصیه الگوریتم فیسبوک باعث شده ۶۴ درصد کاربران یک گروه افراطی، به آن بپیوندند.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر شهسوار استان مازندران

«جوئل کاپلان»، معاون ریاست سیاست‌های جهانی فیسبوک و رئیس سابق کارکنان در دوره ریاست جمهوری «جرج دبلیو بوش»، توانست روی این نگرانی‌ها سرپوش بگذارد و همچنین باعث تغییر تمرکز فیسبوک از قطبی‌سازی جامعه شود. کاپلان یک شخصیت بحث‌برانگیز است که پس از انتخابات ۲۰۱۶ نقش گسترده‌ای در این شبکه - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر شهسوار استان مازندران - اجتماعی دارد.

کاپلان اعتقاد دارد که این شبکه اجتماعی تا حدودی مسئولیت سیاست تبلیغات سیاسی را بر عهده دارد که نتیجه آن، عدم بررسی صحت تبلیغات و امکان انتشار اطلاعات گمراه‌کننده است. این فرد نقش بسزایی در سیاست‌های فیسبوک در سال‌های اخیر ایفا کرده و به گفته وال استریت ژورنال دلیل اصلی برای عدم تغییر در سیاست‌های این شبکه اجتماعی محسوب می‌شود.

این شبکه اجتماعی در بیانیه‌ای نسبت به گزارش وال استریت ژورنال اعلام - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر شهسوار استان مازندران - کرده:

«ما از سال ۲۰۱۶ تا به امروز موارد زیادی را یاد گرفتیم و شرکت متفاوتی نسبت به گذشته هستیم. ما تیمی با صداقت ایجاد کرده‌ایم، سیاست‌ها و روش‌های خود برای محدود کردن محتوای آزاردهنده را تقویت - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر شهسوار استان مازندران - کرده‌ایم و از تحقیقات برای تاثیر پلتفرم خود روی جامعه استفاده می‌کنیم تا به بهبود آن ادامه دهیم. در فوریه سال جاری بودجه‌ای ۲ - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر شهسوار استان مازندران - میلیون دلاری برای حمایت از تحقیقات پیشنهادی در حوزه قطبی‌سازی درنظر گرفتیم.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آتاش نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام روزتون بخیر میتونم یه سوال بپرسم تعمیرچی فردوسی شهسوار سرویس دهی داره
پاسخ: بله در فردوسی شهر شهسوار خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone