🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  2. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  3. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  4. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  5. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22664.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

ویدیو کنفرانس و تماس تصویری به پلتفرم تسکولو اضافه می‌شود

مدیرعامل تسکولو از برقراری قابلیت ویدیو کنفرانس در این پلتفرم خبر داد و تاکید کرد که این قابلیت به زودی با تست رایگان یک هفته‌ای و تخفیف چند درصدی در دسترس کاربران ویژه این پلتفرم ...

مدیرعامل تسکولو از برقراری قابلیت ویدیو کنفرانس در این پلتفرم خبر - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شاندیز استان خراسان - داد و تاکید کرد که این قابلیت به زودی با - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شاندیز استان خراسان - تست رایگان یک هفته‌ای و تخفیف چند درصدی در دسترس کاربران ویژه این پلتفرم قرار خواهد گرفت.

«فرهاد هدایتی فرد» بنیانگذار و مدیرعامل این مجموعه در گفتگوی تصویری که از طریق همین ویژگی با خبرنگار دیجیاتو داشت، اعلام کرد که قابلیت ویدیو کنفرانس در این روزها که بسیاری از نیروهای شرکت‌ها به صورت دورکاری فعالیت دارند و امکان برگزاری جلسات فیزیکی نیست کاربردی بوده و آنها هم به خاطر نبود چنین سرویسی با استانداردهای لازم در بازار ایران، - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شاندیز استان خراسان - تصمیم گرفته‌اند که میز کار الکترونیکی تسکولو را به این ویژگی مجهز نمایند.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شاندیز استان خراسان

هدایتی فرد می‌گوید که - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شاندیز استان خراسان - این سرویس - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شاندیز استان خراسان - در حال انجام مراحل فنی نهایی و آخرین تست‌های خود بوده و قرار است ظرف یکی دو روز آینده، ایمیلی مبنی بر امکان برقراری این سرویس به تمامی کاربران این پلتفرم داده شود و آنها به استفاده از آن تشویق نماید. او به دیجیاتو می‌گوید که آنها تصمیم گرفته‌اند مهلت یک هفته‌ای کاملا رایگان برای این سرویس در نظر بگیرند:

«ویژگی ویدیو کنفرانس در سرویس‌ کامل خود تسکولو گنجانده شده و هزینه مازادی ندارد، در واقع وقتی افراد اشتراک ۲۵ هزار تومانی تسکولو برای هر کاربر را می‌پردازند، خود به خود - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شاندیز استان خراسان - از این - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شاندیز استان خراسان - ویژگی نیز بهره‌مند خواهند شد. هر گروه تسکولو می‌تواند چندین ویدیو کنفرانس به صورت همزمان داشته باشد، مثلا تیم مدیای یک سایت برای خودشان جداگانه جلسه برقرار کنند و تیم - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شاندیز استان خراسان - مدیریت نیز در آن - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شاندیز استان خراسان - واحد،‌ یک جلسه جدا و مستقل.»

هدایتی فرد تاکید دارد که آنها از نظر امنیتی تمام موارد را حفظ کرده‌اند و هیچ چیزی را به اصطلاح Track یا ضبط نمی‌کنند. او می‌گوید این ویژگی به زودی در روزهای آتی با عنوان قابلیتی مازاد به اسم «ضبط ویدیو کنفرانس‌ها» به سرویس آنها اضافه خواهد شد - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شاندیز استان خراسان - و تنها خود کاربر می‌تواند این اجازه را به پلتفرم بدهد که ویدیو کنفرانس را ضبط نماید یا خیر: «اگر جلسات محرمانه هستند، کاربر می‌تواند جلسات را ضبط نکند.» او همچنین نوید این را می‌دهد که در روزهای آتی تماس Peer To - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شاندیز استان خراسان - Peer (فرد به فرد) نیز در - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شاندیز استان خراسان - تسکولو ایجاد خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شاندیز استان خراسان

به گفته بنیانگذار تسکولو، سرورهای این سرویس همگی در ایران قرار دارند و از همین جهت سرعت و کیفیت بهتری در برابر سرویس‌های خارجی مشابه در تسکولو قابل دریافت است. هدایتی فرد در پاسخ به این سوال که تاکنون تجربه آنها از ایام شروع کرونا چگونه گذشته به دیجیاتو می‌گوید: «ضمن اینکه ما فروشی ۵۰ درصدی داشته‌ایم، باید بگویم که امسال از همان ۱۶ فروردین ماه و با باز شدن ادارات، مشتریان ما دوباره سراغ - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شاندیز استان خراسان - تسکولو آمدند، این در حالیست که همیشه در سال‌های گذشته ما تا اواخر اردیبهشت مشتریان بسیار کمی داشتیم.» او تاکید دارد که مشتریان تسکولو نه فقط از ایران بلکه از کشورهای اروپایی هم هستند و شرکت AMG مرسدس آلمان با ۵۰۰ کاربر، یکی از این مشتریان است: «از همین رو سعی داریم که سرویس‌مان را در سطح جهانی و با استانداردهای روز دنیا نگه‌داریم.»

گفتنیست ویژگی ویدیو کنفرانس تسکولو فعلا در نسخه دسکتاپ این پلتفرم در دسترس خواهد بود و خبری از این ویژگی در اپلیکیشن نیست،‌ هرچند کاربران می‌توانند - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شاندیز استان خراسان - به راحتی با مرورگر موبایل خود وارد این کنفرانس‌ها بشوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone