🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  2. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  3. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  4. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  5. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22671.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

دستیار صوتی S Voice سامسونگ برای همیشه غیر فعال می‌شود

نزدیک به یک دهه قبل یکپارچه سازی سیری در آیفون 4s سامسونگ را به تکاپو انداخت تا سرویس مشابهی را در کهکشانی های خود ارائه کند. این شرکت در سال ۲۰۱۲ از دستیار S Voice در ...

نزدیک به یک دهه قبل یکپارچه سازی سیری در آیفون 4s سامسونگ را به تکاپو انداخت تا سرویس - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان - مشابهی را در کهکشانی های خود - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان - ارائه کند. این شرکت در سال ۲۰۱۲ از دستیار S Voice در گلکسی S III - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان - رونمایی کرد. این موبایل با نمایشگری بزرگ، چیپست 4 هسته ای و رابط کاربری TouchWiz نگاه های زیادی را به خود خیره کرد.

کاربران می‌توانستند با گفتن Hi Galaxy دستیار صوتی را فعال کرده و - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان - به کمک فرامین صوتی کارهای خود را انجام دهند. گلکسی S III علاوه - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان - بر چیپست اصلی تراشه اختصاصی دیگری برای پردازش فرامین صوتی داشت. با تمام این تفاسیر S Voice به دلیل محدودیت های کاربردی هیچگاه آنچنان - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان - که باید و شاید به - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان - موفقیت دست نیافت و کره ای ها ناچار به خرید فناوری Viv برای استفاده از آن در بیکسبی شدند.

بیکسبی از نظر سرعت در اجرای دستورات، درک عمیق فرمان ها، پذیرش دستورات خاص، بهینه سازی خودکار با گذشت زمان و شخصی سازی به مراتب از S Voice قوی تر بود. داستان پر فراز و نشیب S Voice به پایان خود نزدیک شده و سامسونگ تصمیم گرفته از یازدهم تیر ماه (اول جولای) این سرویس را از دسترس خارج کند.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان

محصولاتی که - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان - از تاریخ مذکور از این دستیار محروم خواهند شد شامل گلکسی A3, A5, A7, A8, A9، نوت ۲ تا ۵، گلکسی S3, 4, S5, S6 و S6 اج می شود. این مساله شامل تبلت های گلکسی نوت پرو ۱۲.۲، تب ۴، تب ۴ نسخه ۸.۰ و ۱۰.۱، تب اس ۸.۴ و ۱۰.۵ می شود.

از آنجا که بیکسبی به عنوان سرویس مستقلی ارائه نشده - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان - کاربران برخی از این مدل ها امکان دریافت گوگل اسیستنت را دارند که - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان - به مراتب از S Voice بهینه تر است. گوشی های جدید سامسونگ به بیکسبی مجهز شده اند بنابرین در صورتی که به تازگی موبایلی از خانواده گلکسی خریده اید نیازی به نگرانی نیست.

ساعت های گلکسی واچ و اکتیو - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان - نیز با دریافت به‌روزرسانی می - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان - توانند از دستیار بیکسبی استفاده کنند. مدل های  Gear S3 و Gear Sport نیز پس از غیرفعال شدن S - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان - Voice این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone