🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر فراهان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر فراهان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  3. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  4. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22665.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

اوج گرفتن ارزکاوی پنهانی با DDG؛ بات نتی که غیرفعال نمی‌‌شود

محققان امنیت سایبری یک تهدید جدید را کشف کرده‌اند که احتمالا در آینده نزدیک نمی‌توان فعالیت آن را متوقف کرد. بات نت DDG با ساختار P2P تا به امروز 20 هزار کامپیوتر را آلوده کرده و ...

محققان امنیت سایبری یک تهدید جدید - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر فراهان استان مرکزی - را کشف کرده‌اند که احتمالا در آینده نزدیک نمی‌توان فعالیت آن را متوقف کرد. بات نت DDG با ساختار P2P تا - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر فراهان استان مرکزی - به امروز 20 هزار کامپیوتر را آلوده کرده و توسط آن‌ها مونرو استخراج می‌کند.

DDG برای اولین بار اوایل سال 2018 توسط کارشناسان امنیت شبکه چینی در Netlab - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر فراهان استان مرکزی - 360 کشف شد. در آن زمان، این بات روی بیش از 4000 کامپیوتر که به آن‌ها زامبی گفته می‌شود، کنترل داشت و از - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر فراهان استان مرکزی - آن‌ها برای استخراج - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر فراهان استان مرکزی - ارز دیجیتال مونرو استفاده می‌کرد. از سال - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر فراهان استان مرکزی - 2018 - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر فراهان استان مرکزی - تا به امروز، تغییرات زیادی در این بات نت ایجاد شده است.

در حال حاضر بات نت DDG کامپیوترهای بسیار بیشتری را درگیر کرده و همچنین بسیار پیچیده‌تر از گذشته شده. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این بات نت، سیستم فرمان و کنترل آن است. اکثر بات نت‌ها تقریبا با مدل مشتری/سرور - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر فراهان استان مرکزی - طراحی شده‌اند. دستگاه‌های آلوده شده به - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر فراهان استان مرکزی - دستورات سرورها توجه می‌کنند و سپس آن‌ها را انجام می‌دهند.

DDG به یک برنامه داخلی Plan B که یک شبکه همتابه‌همتا - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر فراهان استان مرکزی - (P2P) اختصاصی محسوب می‌شود، مجهز شده. در صورتی که زامبی‌ها - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر فراهان استان مرکزی - نتوانند با سرورها ارتباط برقرار کنند، به صورت خودکار به کانال‌های P2P سوییچ می‌کنند تا همچنان - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر فراهان استان مرکزی - به فعال خود ادامه دهند. آن‌ها - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر فراهان استان مرکزی - برای مخفی کردن فعالیت‌های خود از یک پروکسی داخلی استفاده می‌کنند.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر فراهان استان مرکزی

نحوه طراحی این بات نت به گونه‌ای بوده که به اعتقاد کارشناسان Netlab 360 غیرقابل توقف است. متخصصان برای مقابله با بات نت‌ها و اختلال در فعالیت آن‌ها، - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر فراهان استان مرکزی - دامین یا سرورها را دستکاری می‌‌کنند، اقداماتی که برای DDG کارایی ندارند.

با وجود پیشرفته بودن، بات نت DDG با سرعت کمی رشد می‌کند. علاوه بر این موضوع، این بات نت در منطقه جغرافیایی محدودی کامپیوترها را آلوده کرده. در حقیقت 86 درصد حملات در چین صورت گرفته. بات نت‌های معروف مانند Conficker یا Necurs - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر فراهان استان مرکزی - تا به امروز ده‌ها میلیون کامپیوتر را آلوده کرده‌اند.

به اعتقاد محققان Netlab 360، عملکرد این بات نت مورد رضایت سازنده آن بوده و می‌توان با تعداد کنونی زامبی‌ها، بدون جلب توجه مقدار قابل توجهی ارز دیجیتال مونرو جمع آوری کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone