🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر چمخاله استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر چمخاله استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  2. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22669.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

تاثیر کرونا بر بازار پی‌سی: افت فروش با وجود افزایش تقاضا

گسترش دورکاری به خاطر شیوع کرونا باعث افزایش تقاضا برای خرید کامپیوترهای شخصی شده اما محدودیت های زنجیره تامین مانع استفاده از این فرصت شده تا در عین افزایش تقاضا، عرضه پی سی نسبت به ...

گسترش دورکاری به خاطر شیوع کرونا باعث افزایش تقاضا برای خرید کامپیوترهای شخصی شده اما محدودیت های زنجیره تامین مانع استفاده از این فرصت شده تا - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر چمخاله استان گیلان - در عین افزایش تقاضا، عرضه پی سی نسبت به سال قبل ۸ درصد کمتر شود.

برآوردهای موسسه تحقیقاتی Canalys حاکی از افت ۸ درصدی بازار پی سی در ماهه - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر چمخاله استان گیلان - اول ۲۰۲۰ است که از سال ۲۰۱۶ تا کنون بی سابقه بوده است. Rushabh Doshi، مدیر Canalys در اینباره می گوید:

صنعت پی سی به لطف قرنطینه ناشی از کوویدـ۱۹ شاهد هجوم مشتریان به بازار بود اما همزمان - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر چمخاله استان گیلان - تولیدکنندگان با محدودیت در زنجیره تامین مواجه بودند که ناشی از تلاش نافرجام اینتل برای انتقال به لیتوگرافی ۱۰ نانومتری و تعطیلی بسیاری از کمپانی های چینی در پی شیوع کرونا بود.

مقامات چینی خطوط تولید را به خاطر حضور متراکم کارگران و نگرانی از شیوع کرونا تعطیل کرده بودند که نه تنها  بازار پی سی بلکه موبایل و بسیاری از گجت های دیگر را نیز تحت تاثیر قرار داد.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر چمخاله استان گیلان

همانطور که در جدول فوق می بینید طی سه ماهه اول ۲۰۲۰ لنوو با عرضه - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر چمخاله استان گیلان - ۱۲.۸ میلیون دستگاه بار دیگر در جایگاه نخست قرار گرفته است. HP و دل هم به ترتیب ۱۱.۷ و ۱۰.۵ میلیون - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر چمخاله استان گیلان - کامپیوتر شخصی را راهی بازار کرده و رتبه دوم و سوم پر فروش ترین کمپانی ها را از آن خود کرده - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر چمخاله استان گیلان - اند. اپل اما با سقوط ۲۰ درصدی تنها ۳.۲ پی سی را به دست مشتریان رسانده تا بیشترین افت - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر چمخاله استان گیلان - عرضه را میان رتبه های برتر تجربه کرده باشد.

تحلیلگران Canalys به ادامه استقبال مشتریان از این دستگاه ها در سه ماهه دوم - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر چمخاله استان گیلان - امید چندانی ندارند چرا که بسیاری از کاربران تا آن زمان دستگاه های مورد نیاز خود را - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر چمخاله استان گیلان - تهیه کرده و کسب و کارهای معدودی به هزینه برای تجهیز دفاتر خود ادامه می دهند. از سوی دیگر ویروس کرونا باعث شروع یک رکود جهانی شده و با ادامه روند فعلی بسیاری از کمپانی ها ورشکسته - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر چمخاله استان گیلان - شده و میلیون ها نفر کار خود را از دست خواهند داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone