🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر تایباد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه صورت هزینه تعمیرات یا خدمات را میتوانم پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  2. سوال: وظیفه و کاربرد پمپ سیرکولاتور چیست؟
    پاسخ: اصلی ترین قطعه پکیج است که باید همیشه از سلامت آن مطمن باشید.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه پکیج من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: علت کار نکردن پکیج چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شعله پکیج و برد اصلی، شیرکنترل کننده، اشکال در سیم کشی قطعات، فنو... میتواند باعث کار نکردن پکیج شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: خرابی شیر برقی پکیج به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی شیر سه راهی میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن شیر و گذاشتن بار زیاد در پکیج میتواند عامل خرابی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32209.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

تصاویری از اولین گوشی مجهز به دوربین دوگانه جهنده منتشر شد

به تازگی گزارش شده که یک شرکت تولید کننده‌ی چینی به نام الفون قصد دارد موبایل بدون حاشیه خاصی با دوربین دوگانه جهنده به بازار تلفن‌های هوشمند عرضه کند. این گوشی در واقع اولین موبایلی ...

به تازگی گزارش شده که یک شرکت تولید کننده‌ی چینی به نام الفون قصد دارد موبایل بدون حاشیه خاصی با دوربین دوگانه جهنده به بازار تلفن‌های هوشمند عرضه کند.

این گوشی در واقع اولین موبایلی خواهد بود که از دوربین دوگانه جهنده بهره می‌برد و به نظر می‌رسد این برند به دنبال این است تا نام خود را به - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر تایباد استان خراسان - عنوان اولین تولید کننده‌ای که - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر تایباد استان خراسان - چنین روشی در طراحی تلفن‌های هوشمند در پیش می‌گیرد، مطرح کند.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر تایباد استان خراسان

این موبایل با استفاده از یک سنسور دوگانه به عنوان دوربین جهنده، دیگر احتیاجی به بریدگی بالای - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر تایباد استان خراسان - نمایشگر ندارد و این مسئله موجب شده که موبایل یاد شده از نسبت نمایشگر به بدنه‌ی بسیار بالای ۹۵ درصد بهره ببرد. البته فریم بکار رفته برای این موبایل‌ نیز نسبت به محصولات قبلی الفون باریک‌تر شده که این مسئله هم نسبت نمایشگر به بدنه را قدری افزایش داده است.

مشخصات دیگری از این موبایل در فضای مجازی موجود نیست و هنوز مشخص نشده که این دوربین دوگانه جهنده از چه سنسوری بهره می برد.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر تایباد استان خراسان
موبایل قبلی شرکت الفون

با این وجود - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر تایباد استان خراسان - کمپانی چینی سازنده مدعی شده که این موبایل از سخت افزاری پیشرفته، پردازنده‌ای قدرتمند و حافظه‌ی داخلی زیادی بهره می‌برد. علاوه بر این گفته شده که قابلیت‌های ویژه‌ای نظیر حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و شارژ وایرلس نیز در این گوشی تعبیه خواهد شد.

در حال حاضر تنها طرحی مفهومی از این گوشی منتشر شده که ممکن است در پایان با موبایل تولید شده تفاوت‌های زیادی داشته باشد - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر تایباد استان خراسان - اما اگر گفته‌های سازندگانش درست باشد، به نظر می‌رسد موبایل یاد شده به علت - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر تایباد استان خراسان - ویژگی‌های منحصر به فردش بتواند توجه بسیاری از مخاطبان را - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر تایباد استان خراسان - به خود جلب کرده و فروش مطلوبی را تجربه کند. با این حال باید - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر تایباد استان خراسان - منتظر اطلاعات - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر تایباد استان خراسان - رسمی از مشخصات این موبایل ماند و آنگاه به قضاوت درباره‌ی آن پرداخت.

 

تماشا کنید: تبلیغ ویوو نکس برای جام جهانی روسیه

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone