🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27600.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

اطلاعات جدید از گلکسی A90: فست شارژ 45 واتی در کنار مدل 5G

احتمالا سامسونگ قرار است یک نسخه 5G از گوشی گلکسی A90 خود را معرفی کند. با این اوصاف این گوشی اولین میان‌رده سامسونگ خواهد بود که به تکنولوژی نسل جدید مخابراتی مجهز است. دو منبع ...

احتمالا سامسونگ قرار است یک نسخه 5G از گوشی گلکسی A90 خود را معرفی کند. با این اوصاف این گوشی اولین میان‌رده سامسونگ خواهد بود که به تکنولوژی نسل جدید مخابراتی مجهز است.

دو منبع افشا کننده این اطلاعات یعنی OnLeaks و Ice - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کردکوی استان گلستان - Universe گزارش کرده‌اند که یک مدل 5G از این گوشی عرضه خواهد شد - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کردکوی استان گلستان - و Ice Universe همچنین اشاره کرده که این گوشی با یک فست شارژر 45 واتی همراه - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کردکوی استان گلستان - می گردد. بنابراین با توجه به شارژر 25 - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کردکوی استان گلستان - واتی در کنار گوشی پرچمدار گلکسی اس 10 مدل 5G، میان‌رده A90 قابلیت شارژ سریعتری دارد.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کردکوی استان گلستان

این گزارشات همچنین بیان می‌کنند که مدل 5G و استاندارد A90 هر دو به چیپست اسنپدراگون 855 و نمایشگر 6.7 اینچی و حسگر اثر - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کردکوی استان گلستان - انگشت زیر نمایشگر مجهز خواهند شد. هر دو مدل از یک سنسور اصلی دوربین 48 مگاپیکسلی استفاده می‌کنند، اما مدل 5G به سنسورهای 8 و 5 مگاپیکسلی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کردکوی استان گلستان - و مدل استاندارد به سنسورهای 12 و 5 مگاپیکسلی مجهز - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کردکوی استان گلستان - خواهند بود.

البته A90 اولین گوشی سامسونگ نیست که به 5G مجهز می‌شود. پیش از این نسخه ای از - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کردکوی استان گلستان - گوشی پرچمدار گلکسی اس 10 پلاس - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کردکوی استان گلستان - از نسل پنجم شبکه های مخابراتی پشتیبانی می کرد و قبلاً گزارشاتی مبنی بر عرضه یک مدل 5G از گلکسی نوت 10 هم به گوش رسیده بود.

گلکسی A90 یکی از گوشی‌های پر حرف و حدیث سامسونگ بوده است. در اوایل سال 2019 و به مدت چند ماه به دستگاهی که در نهایت به عنوان گلکسی A80 معرفی شد نام A90 را داده بودند. بعد از اینکه A80 رسما معرفی شد شایعات جدیدی از A90 به گوش رسید که البته این بار یک دستگاه با مشخصات متفاوت این نام را یدک می‌کشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone