تعمیرات یخچال آاگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  4. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20727.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

هک گسترده پروفایل افراد مشهور در توییتر؛ اوباما و ماسک در میان قربانیان

تعدادی از پروفایل‌های مشهور توییتر با میلیون‌ها فالوور بامداد پنج شنبه در حمله‌ای گسترده که به قصد دریافت رمزارز بود به طور همزمان هک شدند. در این حمله پروفایل شرکت‌هایی مثل اپل و اشخاص مشهوری ...

تعدادی از پروفایل‌های مشهور توییتر با میلیون‌ها فالوور بامداد پنج شنبه در حمله‌ای گسترده که به قصد دریافت رمزارز بود به طور همزمان هک شدند.

در این حمله پروفایل شرکت‌هایی مثل اپل و اشخاص مشهوری مثل ایلان ماسک، جو بایدن - تعمیرات یخچال آاگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - و اوباما هک شدند. هکرها پس از در دست گرفتن کنترل اکانت‌ها، توییتی - تعمیرات یخچال آاگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - حاوی آدرس کیف پول بیت کوین ارسال کرده و در آن - تعمیرات یخچال آاگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - مدعی شدند با پرداخت هر مبلغی به این آدرس، - تعمیرات یخچال آاگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - دو برابر آن به حساب شخص واریز کننده برگردانده - تعمیرات یخچال آاگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - خواهد شد. این تکنیکی است که کلاهبرداران برای فریب دادن کاربران استفاده می‌کنند.

در طی این حمله اکانت کیم کاردشیان، جف بزوس، بیل گیتس، باراک اوباما، وارن بافت، Wiz Khalifa، اوبر، Wendy’s، مایک بلومبرگ و CashApp نیز هک و توییت مشابه در آن‌ها ارسال شد.

تعمیرات یخچال آاگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

در حال حاضر جزئیات چگونگی - تعمیرات یخچال آاگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - انجام این حمله به طور دقیق مشخص نشده، اما آنطور - تعمیرات یخچال آاگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - که «تک کرانچ» گزارش می‌کند، هکرها - تعمیرات یخچال آاگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - از یکی از ابزارهای ادمین توییتر استفاده کرده‌اند. توییتر نیز این گزارش - تعمیرات یخچال آاگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - را تأیید کرد و غروب چهارشنبه با ارسال توییتی گفت هکرها در - تعمیرات یخچال آاگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - حمله‌ای هماهنگ و مهندسی شده به کارکنان توییتر، به سیستم‌ها و ابزارهای درونی این شرکت دسترسی پیدا کرده‌اند.

در ساعات آغازین حمله به نظر می‌رسید - تعمیرات یخچال آاگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - تمرکز حمله اکانت‌های مربوط به رمزارز باشد، چرا که هکرها در موج اول اکانت‌های رسمی بیت کوین، - تعمیرات یخچال آاگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ریپل، کوین دسک، کوین بیس و بایننس را هک کردند.

تعمیرات یخچال آاگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

تعمیرات یخچال آاگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

توییتر اولین بار ساعت ۲:۱۵ بامداد پنج شنبه به وقت ایران حمله را تأیید و از آن به عنوان «حادثه امنیتی» یاد کرد. ساعاتی پس از حمله کاربران از عدم توانایی ارسال توییت و مشاهده - تعمیرات یخچال آاگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - پیغام خطا خبر دادند. این مشکل در بسیاری از حساب‌های تأیید شده نیز - تعمیرات یخچال آاگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - مشاهده - تعمیرات یخچال آاگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - شد تا - تعمیرات یخچال آاگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - اینکه بخش پشتیبانی توییتر با - تعمیرات یخچال آاگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ارسال توییت این مشکل را تایید کرد و گفت به زودی امکان ارسال توییت فعال خواهد شد و به کاربران توصیه کرد تا پسورد خود را تغییر دهند.

در ادامه گزارش نوشته شده که هکرها در این حمله بالغ - تعمیرات یخچال آاگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - بر ۱۲.۵ بیت کوین به ارزش تقریبی ۱۱۶ هزار دلار کسب کرده‌اند. به گفته محققان امنیتی هکرها پس از به دست گرفتن کنترل کامل پروفایل‌ها، ایمیل آن‌ها را تغییر داده‌اند تا کار صاحب اصلی برای بازپس گیری کنترل حساب بسیار سخت شود.

با اینکه چنین حمله گسترده‌ای در توییتر بی سابقه بوده، اما کلاهبرداری با استفاده از هک اکانت - تعمیرات یخچال آاگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - افراد مشهور بسیار - تعمیرات یخچال آاگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - رایج است. هکرها با استفاده از پسوردهای لو رفته کنترل اکانت را در دست گرفته و با ترفند اهدای دو برابری مبلغ واریز شده، کاربران را به انتقال بیت - تعمیرات یخچال آاگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - کوین به حساب خود فریب می‌دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone