🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  2. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  5. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44701.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

واتس اپ با فیلترهای رنگی، میان بر جدید پاسخ و چند قابلیت دیگر به روز رسانی شد

واتس اپ ساعاتی پیش نسخه iOS اپلیکیشن خود را به روز رسانی و قابلیت های جدیدی به آن اضافه کرده است. این قابلیت ها فعلا در انحصار کاربران iOS قرار دارند و هنوز مشخص نیست ...

واتس اپ ساعاتی پیش نسخه iOS اپلیکیشن خود را به روز رسانی و قابلیت های جدیدی به آن اضافه کرده است. - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - این قابلیت ها فعلا در انحصار - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - کاربران iOS قرار دارند و هنوز مشخص نیست که چه زمانی به نسخه اندروید اپلیکیشن می رسند.

برای بهره مند شدن از این قابلیت ها باید آخرین نسخه واتس اپ برای iOS (نسخه 2.17.30) را از اپ استور دریافت کنید. اولین مورد، اضافه شدن 5 فیلتر رنگی جدید است که حالا می توانید از آن ها - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - روی محتوای ارسالی خود استفاده کنید. برای استفاده از آن ها کافیست در همان - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - لحظه عکسی بگیرید یا این - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - که عکس، ویدیو یا یک تصویر GIF را از گالری انتخاب کنید.

این قابلیت ها فعلا در انحصار کاربران iOS قرار دارند

حالا می توانید روی آن ها از فیلتر دلخواه تان استفاده کنید. قابلیت خوب دیگری که به واتس اپ اضافه - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - شده، گروه بندی عکس های دریافتی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - است. وقتی که یکی از مخاطبین شما چندین عکس را برایتان می فرستد،‌ واتس اپ به طور خودکار تمام عکس ها را در قالب یک آلبوم گردآوری می کند تا دسترسی راحت تری به آن ها داشته باشید.

و در نهایت میان بر پاسخ جدیدی داریم که می تواند به شما برای رسیدگی سریع تر - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - به پیام های دریافتی کمک کند. این میان بر جدید را می توانید با سوایپ به چپ روی هر پیام پیدا کنید. آخرین نسخه واتس اپ را می توانید همین حالا از اپ استور دریافت نمایید.

- تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone