🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  3. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44711.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

رندر جدید منتسب به نوت 8 و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر

یکی از کاربران توییتر با نام کاربری PoyocoTech@ به تازگی توییتی حاوی یک رندر را منتشر کرده و مدعی شده که مربوط به گلکسی نوت 8 سامسونگ است. همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید، ...

یکی از کاربران توییتر با نام کاربری PoyocoTech@ به تازگی توییتی حاوی یک رندر را منتشر کرده و مدعی شده که مربوط به گلکسی نوت 8 سامسونگ است.

همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید، فبلت - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - آتی سامسونگ نیز درست مانند گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس طراحی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - Infinity Display را به ارث برده است.

رندر منتشر شده همچنین حکایت از آن دارد که سامسونگ مساله کارگذاری اسکنر - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - اثرانگشت در زیر نمایشگر دستگاه را حل کرده و به راهکار مناسبی برای آن دست پیدا کرده.

البته - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - نتیجه - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - گیری با استناد به این مساله صورت می گیرد که در تصویر خبری از اسکنر اثرانگشت در بخش جلویی یا پشتی بدنه نوت 8 نیست و دست کم رندر منتشر شده از آن که چنین چیزی را نشان می دهد.

در بخش پشتی بدنه اما دوربین دوگانه این فبلت دیده می شود که آرایشی عمودی دارد. اکانت Poyoco تاکنون چندین توییت را منتشر کرده و در آن مدعی شده که نوت 8 همراه با اسپیکرهای استریو تیون شده توسط شرکت AKG به بازار عرضه می شود و همزمان دکمه بیکسبی هم می تواند بهبودهایی را در صدای ایجاد شده با این اسپیکرها اعمال نماید.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

گفته شده که اس پن (همان قلم دوست داشتنی خانواده نوت) حالا امکان ویبره دارد و با استفاده از اپلیکیشن Find My Mobile می توان آن را پیدا کرد.

یک جک 3.5 میلیمتری صدا نیز در بخش زیرین بدنه این موبایل به چشم می خورد. اضافه نماییم برپایه مطالبی که روی یکی از اکانت - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - های weibo منتشر شده، نسبت نمایشگر به بدنه در گلکسی نوت 8 از - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - پرچمداران کنونی سامسونگ نیز بیشتر است که این امر هم به واسطه وجود حاشیه های باریک تر - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - و زاویه های وایدتر در کنج های بالایی دستگاه - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - حاصل شده است.

در انتها باید اشاره کنیم که این رندرها را یکی از کاربران توییتر منتشر کرده و سامسونگ یا کارکنانش آنها را تایید نکرده اند. این کهکشانی قرار است در جریان نمایشگاه IFA که - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - در تاریخ دهم شهریورماه - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - در برلین آغاز به کار می کند، معرفی گردد.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone