🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  3. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44697.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

این دو آیفون از iOS 11 پشتیبانی نمی کنند

نسخه یازدهم از iOS، سیستم عاملی است که اپل آن را فقط برای دستگاه های ۶۴ بیتی خود توسعه داده و اگر آیفون 5 یا 5C دارید، باید قید استفاده از سیستم عامل جدید و ...

نسخه یازدهم از iOS، سیستم عاملی است که اپل آن را فقط برای دستگاه های ۶۴ بیتی خود توسعه - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - داده و اگر آیفون 5 یا 5C دارید، باید قید استفاده از سیستم عامل جدید و تمام قابلیت های تازه اش را بزنید. در واقع برای این دو موبایل، نسخه دهم از سیستم عامل iOS آخرین نسخه خواهد بود.

iOS 11 - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - اگرچه ظاهری تازه و یک اپ - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - استور باز - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - طراحی شده دارد ولی میانه اش با دستگاه ها و اپ های ۳۲ بیتی جالب نیست. در سال های اخیر آیفون و آیپدهای اپل از پردازنده های ۶۴ بیتی استفاده کرده اند که اجازه اجرا شدن اپ ها با سرعت - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - بیشتر را به کاربر داده است. حالا، قدیمی ترین موبایل و تبلت اپل که از iOS 11 پشتیبانی می کنند، نسل اول از آیپد ایر (۲۰۱۳) و آیفون 5s - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - هستند؛ آیفون 5s از چیپست A7 بهره می برد که مجهز به - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - اولین پردازنده ۶۴ بیتی در دنیای موبایل بود.

پایانی برای آیفون پلاستیکی!

همانگونه که ذکر شد، آپدیت iOS 11 به آیفون 5 و 5C و همچنین آیپد ۴ - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - نمی رسد ولی جدا - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - از قابلیت های - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - جدید، نکته ای مهم تر هم وجود دارد و آن دریافت نکردن به روز رسانی های امنیتی است و در صورتی که شخص یا گروهی بتواند راهی برای هک کردن این دو موبایل قدیمی پیدا کند، این دستگاه ها برای همیشه نا امن باقی می مانند و اپل دست به آپدیت آنها و رفع باگ نمی زند.

از سوی دیگر هنوز هم تعدادی از اپ ها و بازی های موجود در اپ - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - استور، ۳۲ - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - بیتی هستند که تمام آنها هم در iOS 11 قابل استفاده نخواهند بود و توسعه دهنده اپلیکیشن ها باید اپ خود را به روز رسانی و از دستورالعمل های جدید اپل استفاده کند تا در نهایت شما بتوانید آن را روی آیفون یا - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - آیپدی که مجهز به iOS 11 کرده اید، نصب نمایید.

iOS 11 احتمالاً در ماه پایانی تابستان امسال در قالب یک به روز رسانی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - رایگان به دست تمام کاربرانی آیفون 5s (و - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - مدل های جدیدتر) و آیپد ایر (و مدل های جدیدتر) خواهد رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone