🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  4. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44712.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

اسپیس اکس ویدیویی از یازدهمین فرود موفقیت آمیز فالکون 9 منتشر کرد [تماشا کنید]

اسپیس اکس در اوایل هفته جاری موفق شد تا برای یازدهمین بار یک موشک فالکون 9 را با موفقیت به زمین بازگرداند. این کمپانی هم اکنون ویدیویی را از فرود راکت خود در یوتوب منتشر ...

اسپیس اکس در اوایل هفته جاری موفق شد تا برای یازدهمین بار یک موشک فالکون 9 را با موفقیت به زمین بازگرداند. این کمپانی هم اکنون ویدیویی را از فرود راکت خود در یوتوب منتشر کرده که لحظه مذکور را به تصویر کشیده - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - است.

گفتنی است ویدیوی مورد اشاره با رزولوشن بالای 4K و جزئیات - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - بسیار بالایی لحظه نشست - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - فالکون 9 روی زمین را نشان می دهد و احتمالاً توسط یک پهپاد یا یک هلیکوپتر نزدیک به محل ضبط شده است. این پنجمین باری است - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - که یک موشک فالکون 9 روی سطح زمین فرود می آید و پیشتر هم اسپیس اکس موفق شده بود - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - تا آن را روی سکوهایی شناور در دریا بنشاند.

همانطور که مشاهده می - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - کنید در مرکز محل فرود فالکون 9 و روی زمین، یک حرف - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - X توسط رنگی با قابلیت بازتاب امواج رادیویی کشیده شده که - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - به گفته ایلان ماسک به رادار برای تشخیص دقیق تر محل نشست کمک می کند.

لازم به ذکر است فالکون 9 مورد اشاره پیش از فرود خود روی زمین، مأموریت انتقال کپسول محموله Dragon به ایستگاه - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - بین المللی فضایی را هم با موفقیت سپری کرده بود. باید گفت که محموله مذکور برای اسپیس اکس از درجه اهمیت بالایی برخوردار بود چرا - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - که برای نخستین مرتبه یک کمپانی خصوصی توانسته وسیله نقلیه ای را برای دومین بار به مدار زمین بفرستد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone