🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
  2. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  3. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
  4. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44715.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

با iOS 11 به راحتی پسوورد وای فای خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

آخرین نسخه از سیستم عامل موبایل اپل با قابلیت های جدید خود، بسیاری از فرآیندهای متداول را برای کاربران بیش از پیش ساده کرده است. یکی از همین ویژگی ها، امکان اشتراک اینترنت وای فای ...

آخرین نسخه از سیستم عامل موبایل اپل با قابلیت های جدید خود، بسیاری از فرآیندهای متداول را برای کاربران بیش از پیش ساده کرده است. یکی از همین ویژگی ها، امکان اشتراک اینترنت وای فای بدون نیاز به وارد کردن پسوورد به صورت دستی است.

تصور کنید به خانه دوست خود رفته و می خواهید به شبکه وای فای متصل شوید، در چنین شرایطی ممکن است - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - صاحب خانه پسوورد خود را فراموش - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کرده باشد و یا به دلیل - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - پیچیدگی و حتی خنده دار بودن، نتواند کلمه عبور را به راحتی برای شما هجی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کند. iOS 11 برای این - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - مواقع راه حل جالبی دارد که بی شباهت به نحوه اتصال «اِیر پاد» به دستگاه های اپل نیست.

برای - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - اشتراک گذاری، هر دو دستگاه باید از آخرین نسخه از سیستم عامل اپل استفاده کنند

فرآیند مذکور به سادگی انجام شده و تنها محدودیت آن، سیستم عامل iOS است که حتماً باید برای هر دو دستگاه به نسخه 11 ارتقا پیدا کرده باشد؛ در نتیجه دستگاه هایی که به روزرسانی نشده و یا از محصولات اپل نیستند، نمی توانند از قابلیت جدید بهره مند شوند.

به طور خلاصه، اگر یک دستگاه از اکوسیستم اپل (آیفون، آیپد، مک بوک،...) به وای فای متصل - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - باشد، می تواند پسوورد - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - شبکه را در اختیار سایر ابزارهای نزدیک به خود (که از آخرین نسخه از سیستم عامل اپل بهره می برند) قرار دهد.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربیتعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربیتعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

همانطور که در اسکرین شات ها مشاهده می کنید، با نزدیک شدن دو دستگاه به - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - یکدیگر، دستگاه میزبان اعلانی را دریافت می کند که در صورت پذیرش، پسوورد وای فای را به صورت - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - بی سیم برای میهمان ارسال - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کرده و اجازه دسترسی به شبکه را به او می دهد.

قابلیت مورد بحث آن چنان دگرگون کننده نیست اما تا حدود زیادی موجب راحتی و آسایش کاربران خواهد شد. اگر از محصولات اپل استفاده می کنید و دوستان و آشنایانتان نیز دستگاه های مشابهی در اختیار دارند، می توانید با ارتقاء سیستم عامل های خود، از ویژگی جدید اپل بهره مند شوید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone