🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  2. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
  3. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  4. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
  5. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44714.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

اندروید O احتمالاً در اواسط تابستان عرضه می شود

گوگل تاکنون دو نسخه آزمایشی از اندروید O را برای استفاده علاقه مندان و توسعه دهندگان منتشر کرده اما هنوز تاریخی را برای عرضه رسمی آن عنوان نکرده است. اکنون یکی از منابع خبری، اطلاعات ...

گوگل تاکنون دو نسخه آزمایشی از اندروید O را برای استفاده علاقه مندان - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - و توسعه دهندگان منتشر کرده اما هنوز تاریخی را برای عرضه رسمی آن عنوان نکرده است. اکنون یکی از منابع خبری، اطلاعات تازه ای را در رابطه با زمان انتشار تازه ترین - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - نسخه اندروید در اختیار دوستداران قرار داده است.

گفتنی است گوگل معمولاً نسخه های تازه اندروید را در فصل پاییز راهی دستگاه های پیکسل و نکسوس می کند اما اخیراً «David Ruddock»، یکی از اعضای وبسایت AndroidPolice به نقل از یک منبع - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - خبری آگاه اعلام کرده است که اندروید O در هفته اول یا دوم ماه اوت (اواسط مرداد ماه) برای دستگاه های پشتیبانی شده منتشر می شود.

بروز رسانی اندروید O ابتدا در اختیار پیکسل ها قرار گرفته و کمی پس از آن برای تلفن های همراه نکسوس عرضه می شود

همچنین - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - منبع خبری مذکور اذعان داشته است که این بروز رسانی به صورت OTA در دسترس تلفن های همراه پیکسل قرار می گیرد و موبایل های نکسوس هم - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - حدوداً در همان تاریخ آپدیت را دریافت خواهند کرد.

لازم به ذکر - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - است گرچه «Ruddock» بیان کرده که اطلاعات مورد بحث را یک منبع خبری قابل اطمینان در اختیارش قرار داده، با این حال باید در نظر داشت که برخی اوقات به دلیل بروز مشکلات پیش بینی نشده، برنامه ریزی های اعلام شده دچار - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - کمی تغییر خواهند شد.

ناگفته نماند چنانچه اندروید O در اواسط مرداد منتشر شود، گوگل احتمالاً یک یا دو ماه پس از آن اقدام به رونمایی از پیکسل 2 خواهد کرد.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone