🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: سرشعله ها قطعات با جنس چدن هستند که وظیفه اصلی آن ها پخش شعله به صورت یکنواخت و یکسان است.
  3. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم های ظریفی که جریان برق زا از فندک به ترانس جرقه زن منتقل میکنند.
  4. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44689.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

اپل دستگاه تعویض نمایشگر آیفون را در اختیار تعمیرکاران مجاز قرار می دهد

شما هم احتمالا با مشکل نمایشگر شکسته شده آیفون رو به رو هستید. اپل اما قصد دارد این رویه را تغییر دهد و کار را برای کاربران آیفون با قرار دادن ماشین های تعمیر کننده ...

شما هم احتمالا با مشکل نمایشگر شکسته شده آیفون رو به رو هستید. اپل اما قصد دارد این رویه را تغییر دهد و - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - کار را برای کاربران آیفون با قرار دادن ماشین های تعمیر کننده نمایشگر ساده سازد.

به گزارش رویترز، قرار است تا پایان سال - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - 2017 در 25 کشور مختلف و 400 مرکز تعمیرات مجاز، ماشین هایی قرار بگیرد که تعمیر نمایشگر آسیب دیده یا شکسته شده را ساده می سازد.

درآمد سالانه تعمیر نمایشگر شکسته موبایل ها در حدود 4 میلیارد دلار برآورد شده است.

تا پیش از این، شرکت های آمریکایی این دستگاه ها را - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - فقط در فروشگاه های خودشان قرار می دادند اما از این پس طبق قانونی جدید، شرکت ها باید دستگاه ها را در دیگر مراکز هم در دسترس مردم قرار دهند. البته اپل می گوید قانون اخیر دلیل اقدامشان نبوده و آن ها پیشتر هم در پی انجام این کار بوده اند.

در مجموع، صنعت تعمیرات موبایل در هر - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - سال، - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - حدود 4 میلیارد دلار از تعمیر نمایشگر شکسته موبایل ها درآمد کسب می کند که طبق تخمین های - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - صورت گرفته، 1 تا 2 - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - میلیارد آن مخصوص آیفون ها است.

اگر دستگاه ها مستقیما به دست اپل برسند، این شرکت هزینه 130 دلاری بابت تعمیر را خودش تصاحب می کند اما از آنجایی که اپل مالک این دستگاه ها نیست، مقاومت آن ها و دیگر شرکت ها در برابر چنین طرحی، منطقی به نظر می رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone