🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  2. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  3. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  5. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44703.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

با تازه ترین دوربین های حرارتی موبایلی شرکت FLIR آشنا شوید

پیشتر در نمایشگاه CES 2017 به صورت اجمالی شما را با دوربین های حرارتی تازه کمپانی FLIR آشنا کردیم. هم اکنون این شرکت آمریکایی مشخصات کامل تری از محصولات تازه خود را به همراه زمان عرضه ...

پیشتر در نمایشگاه CES 2017 به صورت اجمالی شما را با دوربین های حرارتی تازه کمپانی FLIR آشنا کردیم. هم اکنون این شرکت آمریکایی مشخصات کامل تری از محصولات تازه خود را به همراه زمان عرضه در اختیار علاقه مندان قرار داده است.

گفتنی است دو دوربین مذکور با نام های FLIR One و FLIR One Pro راهی بازار خواهند شد که هر دو از - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - پورت USB-C بهره می برند. این بدان معناست که شما می توانید دوربین را به سمت - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - خود یا - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - رو به پشت تنظیم کنید و اقدام به تصویربرداری حرارتی کنید.

علاوه بر آن روی بدنه دوربین ها یک چرخ تعبیه شده که می تواند طول پورت نری USB-C موجود روی دستگاه را افزایش داده تا بتوان از آن در اسمارت فون هایی که روی آنها کیس محافظ سوار شده هم استفاده کرد.

رزولوشن سنسور حرارتی مدل FLIR One Pro دو برابر دوربین FLIR One است

لازم به ذکر است منبع تأمین انرژی دوربین های FLIR One و - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - FLIR One Pro، یک باتری داخلی است که می - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - تواند انرژی لازم برای کارکرد یک ساعته دستگاه را فراهم کند و در صورت اتمام شارژ آن، از باتری موبایل - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کاربر استفاده خواهد کرد.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

شباهت های دو - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - دستگاه به اینجا ختم شده و عمده تفاوت آنها در رزولوشن تصویربرداری حرارتی است. باید گفت که FLIR One از یک سنسور با رزولوشن 80 در 60 بهره می برد در حالی که FLIR One Pro دارای سنسوری 160 در 120 است. همچنین مدل پایه می تواند تا 120 درجه سانتیگراد را اندازه گیری کند در حالی که نسخه حرفه ای قابلیت تشخیص حرارت 400 درجه سانتیگرادی را نیز داراست.

ناگفته نماند FLIR One هم اکنون با قیمت 199.99 دلار پیش فروش می شود و مدل حرفه تر - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - آن یعنی FLIR One Pro هم دارای برچسب - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - قیمت - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - 399.99 دلاری است. شاید مهم ترین استفاده این دوربین ها در تعمیراتی نظیر تشخیص نشتی لوله ها و یا یافتن درز درب ها و پنجره ها باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone