🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خدمات یا تعمیرات شما گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: دلیل داغ شدن ولوم ها چیست؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
  3. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
  4. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44686.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

حرکت به سوی واقعیت افزوده؛ اپل با ARKit گام درستی برداشت

اپل در مورد واقعیت افزوده مصمم و جدی است. همراه با معرفی سخت افزارهای جدید اپل و اعلام پیشرفت های ایجاد شده در ورژن جدید iOS، تیم کوک و اپل از ARKit هم رونمایی کردند ...

اپل در مورد واقعیت افزوده مصمم و جدی است. همراه با معرفی سخت افزارهای جدید اپل و اعلام پیشرفت های ایجاد شده در ورژن جدید iOS، تیم کوک و اپل از ARKit هم رونمایی کردند که اولین تلاش جدی شرکت برای ایجاد پلتفرمی در حوزه واقعیت افزوده است.

از آنجایی که ARKit بخشی از iOS 11 است و در حال حاضر میلیون ها آیفون و آیپد در سراسر جهان وجود دارد، کرگ فدریگی حق داشت که روی استیج آن را «بزرگ ترین پلتفرم واقعیت افزوده - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - جهان» معرفی کند. برای یک شرکت تازه وارد در این حوزه، حرف - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - بزرگی است اما اپل به - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - راحتی می تواند این ادعا را داشته باشد.

صادقانه باید گفت که مبحث زمان مطرح است. اگرچه واقعیت مجازی در این میان عمده نظرات را به خود جلب کرده اما کارهای بزرگتری در حوزه واقعیت افزوده در حال انجام بوده و هست. به - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - طوری که حتی مایکروسافت و گوگل هم خود را با ساخت عینک ها و هدست - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - هایی نظیر هولولنز، گوگل گلس و پروژه تانگو درگیر کرده اند.

در حقیقت، پروژه تانگو احتمالا نزدیک ترین مثالی است که اپل سعی دارد با - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - ARKit به آن دست یابد. همانطور که در کنفرانس نمایش داده شد، با اجرای ARKit مستقیما وارد دوربین موبایل و تبلت می شوید و با استفاده از محتوای موجود، اجسام مجازی را به دنیای واقعی می آورید.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

برای مثال روی - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - میز کارتان یک دنیای کوچک می سازید یا یک فنجان قهوه مجازی قرار می - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - دهید. ARKit به سبب برخورداری از «ردیاب سریع حرکتی پایدار»، «تخمینگر نور محیط» و «آخرین فناوری های بینس کامپیوتری» می تواند این تصاویر مجازی را پدید آورد. اپل امیدوار است که توسعه دهنده ها همه جور اپلیکیشنی از بازی های تعاملی گرفته تا فروشگاه های مجازی را از این طریق پدید آورند.

با این حال، ARKit به اندازه تانگو قدرتمند نیست. تانگو یک فناوری با قابلیت های - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - تشخیص - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - عمق است که می تواند محیط اطراف - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - را نقشه برداری کند. شما نه تنها می توانید اشیای مجازی را در دنیای واقعی ببینید، بلکه می توانید حتی با آن ها ارتباط هم برقرار کنید.

شما نه تنها می توانید اشیای مجازی را - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - در دنیای واقعی ببینید، بلکه می توانید حتی با آن ها ارتباط هم برقرار کنید.

مثلا دشمنانی که پشت مبل قایم شده اند را بکشید یا سرنخ های مربوط به قتلی اسرار آمیز را در اتاق خواب خانه تان حل کنید. تانگو حتی زودتر هم - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - شروع کرده، اپلیکیشن هایی برای آن ساخته شده و همکاری هایی هم با - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - شرکت های مختلف صورت گرفته.

اما - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - دلیلی هم وجود دارد که در حال حاضر فقط یک تلفن همراه - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - بهره مند از پروژه تانگو وجود دارد که فروش آن احتمالا میلیونی هم نبوده. اما صدها میلیون آیفون و - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - آیپد همه - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - جای دنیا هستند و ARKit هم با آپدیت iOS 11 در دسترس آن ها قرار می گیرد. تجربه - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - هم نشان داده دیوایس های اپل با سرعت بسیار بالایی به آخرین سیستم عامل آپدیت می شوند.

فقط کافی است پوکمون گو را ببینید تا متوجه دسترسی بالای فناوری - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - واقعیت افزوده اپل در دنیای امروز شوید. بله، پوکمون گو فقط یک بازی ساده بود که مجبورتان می کرد در دنیای واقعی به دنبال - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - هیولاها راه بیافتید ولی همین بازی ساده با استفاده از ایده حضور هیولاها در دنیای واقعی، سرگرمی را تغییری اندک داده بود. تعجبی نیست که اپل هم برای نمایش واقعیت افزوده از پیکاچو و - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - پوکمون گو استفاده کرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

اگر فکر می کنید ARKit اپل مشابه «پلتفرم افکت های دوربین» فیسبوک است، حق دارید. به نحوی هر دو شبیه هستند. فقط بحث لنزهای سلفی یا فیلترهای دوربین نیست. فیسبوک می خواهد که توسعه دهنده ها از این پلتفرم برای توسعه اپلیکیشن هایی مثل کاغذهای چسبدار - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - مجازی که به در یخچال می چسبانیم استفاده کند یا به نحوی ما را با - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - اشیاء سه بعدی در دنیای واقعی درگیر کند.

تجربه هم نشان داده دیوایس های اپل با سرعت بسیار بالایی به - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - آخرین سیستم عامل آپدیت می شوند.

«لنزهای دنیای جدید» اسنپچت نیز همین هدف - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - را دنبال می کنند. اما فیسبوک و اسنپچت - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - پلتفرم هایی عمودی هستند که مخصوص اپلیکیشن های خودشان ساخته شده اند ولی ARKit - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - اپل یک جامعه گسترده تری را در بر می گیرد. وقتی می توان با آن محصولی - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - مانند پوکمون گو را - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - ساخت، چرا محدود شویم به اپلیکیشن افکت دوربین؟

و اگرچه اپل کمی دیر به این میهمانی آمده اما حرکت کلاسیک تاریخی محسوب می شود. درست همانند کاری که با اسمارتفون ها و ام پی 3 پلیرها کردند، آن ها نشستند و منتظر ماندند تا ببینند که دنیا برای تعامل با واقعیت مجازی چه می کند و سپس وارد شدند تا راه حلی ساده تر و گسترده تر ارائه دهند.

البته که ARKit به اندازه تانگو مستحکم، - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - به اندازه هولولنز قدرتمند و به اندازه مجیک لیپ تکان دهنده نیست اما با وجود میلیون ها دستگاه مجهز به iOS که همین حالا در - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - دست مردم قرار دارد، نیازی نیست که چنین صفاتی را داشته - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - باشد. فقط لازم است اندکی خوب باشد، همین.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone