🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  2. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  3. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  5. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44713.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ احتمالاً در حال توسعه یک اسپیکر هوشمند مختص به خود است

یکی از قابلیت های کلیدی خانواده گلکسی اس 8 که سامسونگ مانور بسیاری روی آن داد، بهره مندی از دستیار صوتی هوشمند بود. حال خبرها حاکی از آن هستند بیکسبی، محصول توسعه یافته به دست ...

یکی از قابلیت های کلیدی خانواده گلکسی اس 8 که سامسونگ مانور بسیاری روی آن داد، بهره مندی از دستیار صوتی هوشمند بود. حال خبرها حاکی از آن هستند بیکسبی، محصول توسعه یافته به دست خود - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کمپانی کره ای، احتمالاً در آینده ای نزدیک راه ورود خود به دیگر گجت ها را خواهد یافت.

بر اساس خبری که Korea Herald منتشر کرده، سامسونگ در حال توسعه و تولید یک اسپیکر هوشمند است که از دستیار صوتی بیکسبی بهره می برد. گفتنی است شنیدن خبر فوق چندان هم غیر منتظره نبوده چرا که به دنبال موفقیت بلندگوهای اکوی آمازون، دیگر کمپانی ها هم به فکر تولید محصولی مشابه افتاده اند.

طبق - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - گزارش های منتشر شده، اسپیکر هوشمند سامسونگ در فصل پاییز عرضه می شود

از همین رو کمی بعد از عرضه اکو، گوگل هم با اسپیکر گوگل هوم پا به عرصه رقابت گذاشت و اخیراً هم دو شرکت مطرح مایکروسافت و اپل به ترتیب با محصولات Invoke و HomePod به میدان رقابت - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - قدم - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - گذاشته اند.

لازم به ذکر است - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نشانه های یافته شده از علاقه سامسونگ به توسعه محصولی در قالب پتنتی مشاهده شده که اخیراً توسط سامسونگ به ثبت رسیده و دستگاهی شبیه به یک اسپیکر را به تصویر کشیده است. هچنین باید اشاره کرد که طبق ادعای فاش کنندگان، دستگاه مذکور در فصل پاییز روانه بازار می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone