🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اسالم استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اسالم استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  2. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  4. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  5. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18741.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

مدارگرد «امید» در نزدیکی مریخ: امارات پیش از آمریکا و چین به سیاره سرخ می‌رسد

مدارگرد «امید» امارات به مریخ بسیار نزدیک شده و دو روز دیگر پیش از فضاپیمای آمریکا و چین در مدار آن قرار خواهد گرفت. آمریکا، امارات متحده عربی و چین تابستان امسال به فاصله کوتاه ...

مدارگرد «امید» امارات - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اسالم استان گیلان - به مریخ بسیار نزدیک شده و دو روز دیگر پیش از فضاپیمای آمریکا و چین - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اسالم استان گیلان - در مدار آن قرار خواهد گرفت.

آمریکا، امارات - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اسالم استان گیلان - متحده عربی و چین تابستان امسال به فاصله کوتاه از یکدیگر فضاپیماهای خود را به مقصد مریخ به فضا پرتاب کردند. مدارگرد امید جلوتر از دو فضاپیمای دیگر است و سه شنبه به مقصد خواهد رسید. بدین - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اسالم استان گیلان - ترتیب امارات به پنجمین کشوری در دنیا تبدیل خواهد شد که به مریخ می‌رسد. تاکنون ایالات متحده، هند، شوروی سابق و آژانس فضایی اروپا با موفقیت به مریخ رسیده‌اند.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اسالم استان گیلان
امید اواخر تیر ماه امسال از ژاپن به فضا پرتاب شد.

مدارگرد امید دستکم به مدت یکسال مریخی (یا ۶۸۷ روز) به دور مریخ گردش خواهد کرد. چین و آمریکا اما کاوشگرهای خود را بر سطح مریخ فرود خواهند آورد. امید که تیرماه امسال از ژاپن به فضا پرتاب شد، به قول اماراتی‌ها قرار است «حیاتی‌ترین و پیچیده‌ترین» مانور را پشت سر بگذارد و ورودش به مدار مریخ ۵۰-۵۰ است.

این فضاپیما باید هر شش رانشگر Delta-V خود را به مدت ۲۷ دقیقه خلاف جهت حرکت روشن کرده و برای به دام افتادن در گرانش مریخ سرعتش را از ۱۲۱ هزار کیلومتر بر ساعت به حدود ۱۸ هزار - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اسالم استان گیلان - کیلومتر بر ساعت کاهش دهد. این فرآیند روز سه شنبه ساعت ۱۹ به وقت ایران شروع خواهد شد و سیگنال موفقیت آمیز بودن آن ۱۱ دقیقه بعد به زمین خواهد رسید.

مدارگرد امید برای تصویربرداری جامع از سطح مریخ طراحی شده اما در حقیقت گامی مهم در مسیر دستیابی به دیگر هدف بلندپروازانه اماراتی هاست: برپایی یک کلونی انسانی ظرف ۱۰۰ سال آینده. امید از سه وسیله علمی برای نظارت بر اتمسفر مریخ استفاده - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اسالم استان گیلان - خواهد کرد و ارسال اطلاعات به زمین را از اواخر سال جاری میلادی (سپتامبر ۲۰۲۱) شروع می‌کند.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اسالم استان گیلان
برج خلیفه دبی و بسیاری از بناهای امارات به مناسبت رسیدن مدارگرد امید - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اسالم استان گیلان - به مریخ به رنگ قرمز درآمده اند.

فضاپیمای چینی Tianwen-1 نیز در نزدیکی مریخ بوده و به تازگی اولین تصویر از آن را به زمین مخابره کرده است. این فضاپیمای ۵ - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اسالم استان گیلان - تنی شامل مدارگرد، فرودگر و یک کاوشگر مجهز به پنل خورشیدی است. چین امیدوار است این کاوشگر ۲۴۰ کیلوگرمی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اسالم استان گیلان - را ماه مه (حدوداً چهار ماه دیگر) روی مریخ فرود آورد.

مریخ نورد استقامت ناسا نیز پنج شنبه هفته آینده روی مریخ فرود خواهد آمد. این ربات پیشرفته ۱ تنی در کنار - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اسالم استان گیلان - اهداف دیگر به دنبال نشانه‌های حیات در - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اسالم استان گیلان - گذشته مریخ گشته و با به پرواز درآوردن یک هلیکوپتر کوچک ۱.۸ کیلوگرمی برای اولین بار - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اسالم استان گیلان - فناوری پرواز را در سیاره‌ای دیگر آزمایش خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone