🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر الوند استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر الوند استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  5. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18732.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

چین از قوانین ضدانحصار جدید با هدف محدود کردن غول‌های فناوری رونمایی کرد

چین قوانین ضدانحصار جدیدی معرفی کرده که با هدف محدود کردن فعالیت شرکت‌های فناوری بزرگ این کشور از جمله گروه علی‌بابا تنظیم شده اند. به گزارش رویترز، دولت چین ماه نوامبر سال گذشته میلادی پیش‌نویس ...

چین قوانین ضدانحصار جدیدی معرفی کرده که با هدف محدود کردن فعالیت شرکت‌های - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر الوند استان زنجان - فناوری بزرگ این کشور از جمله گروه علی‌بابا تنظیم شده اند.

به گزارش رویترز، دولت چین ماه - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر الوند استان زنجان - نوامبر سال گذشته میلادی پیش‌نویس قوانین ضدانحصار جدید را تنظیم کرد و حالا - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر الوند استان زنجان - آنها را رسماً به مرحله اجرا درآورده است. پیش‌بینی می‌شود این دستورالعمل‌ها شرکت‌های اینترنتی بزرگ چین از جمله گروه علی بابا، JD، سرویس‌های پرداخت مثل - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر الوند استان زنجان - گروه Ant و وی‌چت پی را تحت فشار قرار دهند.

قوانین یاد شده که توسط اداره - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر الوند استان زنجان - تنظیم بازار دولتی چین (SAMR) معرفی شده‌اند، جلوی برخی از سیاست‌های کمپانی‌های چینی از جمله مجبور کردن خریداران به انتخاب شرکت‌های اینترنتی بزرگ را می‌گیرد. اداره تنظیم بازار دولتی چین می‌گوید دستورالعمل‌های جدید جلوی رفتارهای انحصارطلبانه را گرفته و از رقابت عادلانه در بازار حمایت می‌کنند. این قوانین همچنین قرار است فناوری ها را محدود کنند، مانع از تبانی در قیمت‌گذاری‌ها شوند و جلوی سوءاستفاده از داده‌ها و الگوریتم‌ها برای اختلال در بازار را بگیرند.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر الوند استان زنجان

اداره تنظیم بازار دولتی چین در جلسه - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر الوند استان زنجان - پرسش و پاسخ به خبرنگاران گفت که شکایت‌ها از - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر الوند استان زنجان - شرکت‌های اینترنتی چینی با سیاست‌های انحصارطلبانه رو به افزایش بوده و این اداره به خاطر نحوه استفاده از داده‌ها، الگوریتم‌ها، قوانین پلتفرم‌ها و غیره برای تنظیم صنعت با چالش‌های متعددی روبرو بوده است.

رویترز - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر الوند استان زنجان - اشاره می‌کند که چین در ماه‌های اخیر شرکت‌های فناوری بزرگ این کشور را زیر ذره بین قرار داده و با معرفی قوانین جدید رویکرد قبلی را - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر الوند استان زنجان - که تا حد زیادی شرکت‌های چینی را آزاد - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر الوند استان زنجان - گذاشته بود ترک کرده است.

«جک ما» مؤسس گروه علی بابا و گروه Ant از هدف‌های اصلی دولت چین در ماه‌های اخیر بوده‌اند. ما اواخر سال گذشته میلادی در جلسه‌ای - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر الوند استان زنجان - از قوانین مالی و بانکداری چین انتقاد کرد و همین باعث خشم رییس جمهور چین و جلوگیری از عرضه اولیه سهام گروه Ant شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone