🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر رودسر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر رودسر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  3. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18756.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

اسکوتر برقی جدید شیائومی با همکاری مرسدس-AMG معرفی شد

شیائومی یکی از بزرگترین بازیگران در بازار اسکوترهای برقی محسوب می‌شود که حالا از یک اسکوتر برقی جدید با طراحی جذاب رونمایی کرده. این محصول با نام «Mi Electric Scooter Pro 2 Mercedes-AMG Petronas F1 ...

شیائومی یکی از بزرگترین بازیگران در بازار اسکوترهای برقی محسوب می‌شود که حالا از یک اسکوتر برقی جدید با طراحی جذاب رونمایی کرده. این محصول با نام «Mi Electric Scooter Pro 2 Mercedes-AMG Petronas F1 Team Edition»، با همکاری مرسدس-ای‌ام‌جی توسعه پیدا کرده است.

این اسکوتر برقی همراه با نسخه جهانی گوشی می ۱۱ امروز از سوی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر رودسر استان گیلان - شیائومی معرفی شد، هرچند چندین ماه پیش شاهد معرفی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر رودسر استان گیلان - نسخه استاندارد آن به همراه محصول دیگری به نام «Mi Electric Scooter 1S» بودیم.

نسخه مخصوص این اسکوتر در ماه‌های آینده در برخی بازارها مانند بریتانیا به فروش می‌رسد و همانطور که می‌توان از نامش حدس زد، با همکاری تیم فرمول - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر رودسر استان گیلان - ۱ مرسدس-AMG توسعه پیدا کرده. نتیجه این همکاری، طراحی جدید این نسخه نسبت به مدل استاندارد است و در حالی که مدل استاندارد با رنگ مشکی به فروش می‌رسد، نسخه فرمول ۱ آن از رنگ آبی و سفید هم بهره می‌برد.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر رودسر استان گیلان

شیائومی در معرفی این اسکوتر برقی به ترکیبی از المان‌های طراحی از خودروسازان پیشرو و همچنین مهندسی پیشرفته این کمپانی اشاره کرده، بنابراین شاید در کنار تغییرات ظاهری، با عملکرد فنی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر رودسر استان گیلان - بهتری هم روبه‌رو باشیم. اگرچه شاید این بهبودها - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر رودسر استان گیلان - روی سرعت و قدرت کلی اسکوتر تاثیر چندانی نداشته باشند، اما شاید قابلیت‌های بیشتری مانند سیستم ترمز بهتر در اختیار افراد قرار دهد.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر رودسر استان گیلان

نسخه استاندارد اسکوتر برقی Mi Electric Scooter Pro - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر رودسر استان گیلان - 2 از موتور ۳۰۰ واتی با حداکثر سرعت ۲۵ کیلومتر بر ساعت بهره می‌برد و همچنین برد آن به ۴۵ کیلومتر می‌رسد. این محصول همچنین دارای یک نمایشگر LCD برای نمایش اطلاعات مختلف - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر رودسر استان گیلان - مانند سرعت لحظه‌ای است.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر رودسر استان گیلان

اسکوتر Mi Electric Pro - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر رودسر استان گیلان - 2 قیمتی برابر ۵۷۰ دلار دارد، اما نسخه مخصوص آن که با همکاری مرسدس-AMG توسعه پیدا کرده، با قیمت ۷۹۹ یورو وارد بازار می‌شود. باید منتظر ماند و دید این اختلاف قیمت تقریبا چشمگیر در عمل تاثیری روی عملکرد این اسکوتر برقی دارد یا تنها با بهبودهای ظاهری روبه‌رو هستیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone