🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کندی در شهر زیراب استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کندی در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  2. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  3. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18721.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت کمتر از ۳ ماه دیگر نسخه قدیمی مرورگر اج را از ویندوز ۱۰ حذف می‌کند

مایکروسافت تاریخچه طولانی در دنیای مرورگرها دارد و در حالی که زمانی با اینترنت اکسپلورر در بازار حکمرانی می‌کرد، در سال‌های اخیر عملکرد مناسبی نداشته. این کمپانی چندین سال پیش تصمیم گرفت مرورگر اج را ...

مایکروسافت تاریخچه طولانی در دنیای مرورگرها دارد و در حالی که زمانی با اینترنت اکسپلورر در بازار حکمرانی می‌کرد، در سال‌های اخیر عملکرد مناسبی نداشته. این کمپانی چندین - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر زیراب استان مازندران - سال پیش تصمیم گرفت مرورگر اج را جایگزین اینترنت - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر زیراب استان مازندران - اکسپلورر کند و - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر زیراب استان مازندران - پس - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر زیراب استان مازندران - از مدتی نسخه جدید این مرورگر مبتنی بر کرومیوم از راه رسید. حالا مایکروسافت می‌خواهد نسخه قدیمی این مرورگر را از سیستم عامل خود حذف کند.

مایکروسافت می‌خواهد از هر روش و ترفندی برای افزایش استفاده از نسخه - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر زیراب استان مازندران - جدید مرورگر اج استفاده کند. ردموندی‌ها برای اینکار روش‌های تهاجمی را در پیش گرفته بودند و حتی - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر زیراب استان مازندران - بدون اطلاع کاربران، اطلاعات فایرفاکس را هم کپی می‌کردند.

حالا این کمپانی روش دیگری را در پیش گرفته و می‌خواهد در بروزرسانی امنیتی ماهانه ویندوز ۱۰، نسخه قدیمی این مرورگر یا «اج لگاسی» را بطور خودکار حذف کند. - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر زیراب استان مازندران - ردموندی‌ها با انتشار بروزرسانی امنیتی در ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ (۱۳ آوریل ۲۰۲۱)، این مرورگر - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر زیراب استان مازندران - قدیمی مبتنی بر HTML را حذف خواهند کرد، البته کاربران اگر از نسخه پیش نمایش ماه مارس استفاده کنند، زودتر با چنین وضعیتی روبه‌رو می‌شوند.

تعمیرات مایکروفر کندی در شهر زیراب استان مازندران

مایکروسافت اعلام کرده با وجود حذف خودکار این مرورگر، اپ‌هایی که از اجزای قدیمی edgeHTML - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر زیراب استان مازندران - استفاده می‌کنند، نگرانی درباره موتور رندر وب نباید داشته باشند چرا که ردموندی‌ها به پشتیبانی از آن ادامه می‌دهند.

در بروزرسانی جدید، اج کرومیوم - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر زیراب استان مازندران - بطور خودکار روی دستگاه کاربران نصب می‌شود، البته - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر زیراب استان مازندران - اگر توسط - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر زیراب استان مازندران - آپدیت‌های قبلی چنین اتفاقی رخ نداده باشد. مایکروسافت به - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر زیراب استان مازندران - این موضوع اشاره کرده که به تنظیمات ویندوز ۱۰ احترام می‌گذارد و اج کرومیوم به - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر زیراب استان مازندران - مرورگر پیش فرض ویندوز ۱۰ تبدیل نمی‌شود و اگر برای - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر زیراب استان مازندران - مثال کروم مرورگر پیش فرض کاربران باشد، تغییراتی در آن ایجاد نخواهد شد.

با وجود عدم دستکاری تنظیمات، مایکروسافت اشاره‌ای به عدم انتقال خودکار داده‌ها مانند تاریخچه یا بوکمارک‌ها به مرورگر جدید نکرده. با توجه به اینکه ردموندی‌ها از ماه آینده میلادی به پشتیبانی از اج لگاسی پایان می‌دهند، حذف آن در بروزرسانی جدید ویندوز ۱۰ منطقی به نظر می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone