🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نهاوند استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نهاوند استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  2. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  4. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18736.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

آمازون برای نظارت بر تحویل کالا از دوربین و هوش مصنوعی استفاده خواهد کرد

آمازون در نظر دارد در اقدامی که به گفته این شرکت «با هدف نظارت بر تحویل کالاها و امنیت رانندگان» انجام می‌شود، از نوعی دوربین‌های پیشرفته و مجهز به هوش مصنوعی در خودروهای تحویل استفاده ...

آمازون در نظر دارد در اقدامی که به گفته این شرکت «با هدف نظارت بر تحویل کالاها و امنیت رانندگان» انجام می‌شود، از نوعی دوربین‌های پیشرفته و مجهز به هوش مصنوعی در خودروهای تحویل استفاده کند که این موضوع می‌تواند باعث نگرانی‌هایی در - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نهاوند استان همدان - رابطه - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نهاوند استان همدان - با حریم خصوصی رانندگان شود.

پلتفرم دوربین و نرم‌افزار مورد استفاده در این طرح - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نهاوند استان همدان - آمازون تحت عنوان «Driveri» توسط شرکتی به نام Netradyne ارائه می‌شود و می‌تواند مواردی از جمله تخلفات جاده‌ای یا عملکرد نامناسب راننده را شناسایی کند و به آن‌ها هشدار دهد. همچنین این پلتفرم می‌تواند داده‌‌های دیگری را برای ارزیابی‌ آمازون جمع‌آوری کند.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نهاوند استان همدان

«دبورا باس» سخنگوی آمازون، در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ما در تمام طول عملیات‌های در حال ایمن‌سازی هستیم و اخیرا فناوری ایمنی مبتنی بر دوربین - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نهاوند استان همدان - را برای ناوگان‌‌های تحویل خود راه‌اندازه کرده‌ایم. این فناوری می‌تواند هشدارهای لحظه‌ای را برای کمک به ایمنی رانندگان در جاده، به آن‌ها ارائه کند.»

«کارولینا هارالدسدوتیر» یکی از مدیران بخش ارسال کالا به مشتریان، در - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نهاوند استان همدان - ویدیویی عنوان کرد که این فناوری در جهت کاهش رفتارهای مخاطره‌آمیز رانندگان استفاده خواهد شد. به همین منظور، چهار دوربین HD به طور - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نهاوند استان همدان - مداوم در حال ضبط تصاویر اطراف کابین و راننده هستند. این تصاویر در ادامه برای تیم امنیت این فناوری ارسال می‌شود.

برخی رفتار‌های غیرقانونی در جاده - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نهاوند استان همدان - مانند عدم توقف، سرعت غیرمجاز یا حواس‌پرتی در رانندگی باعث ایجاد هشدارهای صوتی می‌شود. اقدامات دیگری مانند ترمز گرفتن ناگهانی یا نبستن کمربند ایمنی، تصاویر را - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نهاوند استان همدان - بدون ثبت هیچ هشداری برای تیم امنیت بارگذاری می‌کند. همچنین در این فناوری - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نهاوند استان همدان - برای رانندگان هم دکمه‌ای در نظر گرفته شده که توسط آن‌ می‌توانند برخی حوادث - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نهاوند استان همدان - مانند ترافیک سنگین یا بسته بودن محل تحویل را ضبط کنند.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نهاوند استان همدان

با این وجود که هارالدسدوتیر در این ویدیو تاکید دارد که این پلتفرم برای موفقیت رانندگان طراحی شده، به نظر می‌رسد رانندگان آمازون از این فناوری راضی نیستند و - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نهاوند استان همدان - کار کردن با آن‌ها را استرس‌زا عنوان کرده‌اند.

زیرا آن‌ها علاوه بر وظیفه خود - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نهاوند استان همدان - باید نگران تمام اشتباهاتی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نهاوند استان همدان - که احتمالا توسط هوش مصنوعی شناسایی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نهاوند استان همدان - می‌شود هم باشند. - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نهاوند استان همدان - همچنین رانندگان آمازون - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نهاوند استان همدان - فلکس، علی رغم اینکه مستقیما در این شرکت استخدام‌ نشده‌اند، باید از قوانین آمازون پیروی کنند.

آمازون (و برخی شرکت‌های تحویل کالا - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نهاوند استان همدان - از جمله UPS) در حال حاضر برای تشخیص حواس پرتی رانندگان در کامیون‌هایی که مسافتی طولانی طی می‌کنند، از فناوری دوربین استفاده می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone