🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  4. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  5. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18746.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

لپ‌تاپ Aurora 7 با ۷ نمایشگر و ۱ ساعت شارژدهی معرفی شد

کمپانی بریتانیایی «Expanscape» از نمونه‌ اولیه‌ لپ‌تاپ Aurora 7 رونمایی کرد. این محصول متفاوت از ۷ نمایشگر بهره می‌برد و می‌توان روی هر کدام از آن‌ها یک برنامه یا پنجره را به نمایش گذاشت. این ...

کمپانی بریتانیایی «Expanscape» از نمونه‌ اولیه‌ لپ‌تاپ Aurora 7 رونمایی کرد. این محصول متفاوت از ۷ - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر زنجان استان زنجان - نمایشگر بهره می‌برد و می‌توان روی هر کدام از آن‌ها یک برنامه یا پنجره را به نمایش گذاشت.

این - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر زنجان استان زنجان - محصول به علت استفاده از چندین نمایشگر، دارای لولاهای زیادی است که می‌تواند در بلندمدت دردساز شود. این لپ‌تاپ متفاوت دارای ۴ - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر زنجان استان زنجان - نمایشگر ۱۷.۳ اینچی با رزولوشن 4K است - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر زنجان استان زنجان - که زوایای مختلفی دارند و بطور عمودی و افقی مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر زنجان استان زنجان

در بالای نمایشگرهای سمت چپ و راست دو صفحه نمایش ۷ اینچی با رزولوشن 1200p به چشم می‌خورد و در نهایت یک نمایشگر لمسی ۷ اینچی لمسی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر زنجان استان زنجان - در پایین کیبورد قرار گرفته است. نمونه اولیه این لپ‌تاپ وزنی نزدیک به ۱۲ کیلوگرم دارد و ضخامتش هم به ۱۰ سانتی‌متر می‌رسد. - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر زنجان استان زنجان - بنابراین با محصول سبک - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر زنجان استان زنجان - یا باریکی روبه‌رو نیستیم که البته از یک لپ‌تاپ با ۷ نمایشگر هم نمی‌توان چنین انتظاری داشت.

استفاده از ۴ نمایشگر با رزولوشن 4K نیازمند یک کارت گرافیک قدرتمند است، اما این محصول از یک GPU میان‌رده یعنی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر زنجان استان زنجان - انویدیا GTX 1060 بهره می‌برد. لپ‌تاپ Aurora 7 در کنار این کارت گرافیک، به پردازنده اینتل Core i9-9900K و همچنین ۶۴ گیگابایت رم مجهز شده است.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر زنجان استان زنجان

شرکت Expanscape مدل‌های دیگری از این محصول را هم می‌تواند در اختیار کاربران قرار دهد که از پردازنده‌ها و کارت گرافیک متفاوتی بهره می‌برند. این لپ‌تاپ با کارت گرافیک انویدیا RTX 2070 و یکی از پردازنده‌های رایزن 9 3950X شرکت AMD یا اینتل Core - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر زنجان استان زنجان - i9-10900K هم قابل تولید است. لپ‌تاپ Aurora 7 به هارد دیسک ۲ ترابایتی و حافظه SSD با ظرفیت ۲.۵ ترابایت مجهز شده است.

در حالی که این لپ‌تاپ در درجه اول برای کارهای امنیتی توسعه پیدا کرده، با - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر زنجان استان زنجان - توجه به گرافیک می‌تواند با آن بازی هم کرد. این نمونه اولیه تنها ۱ - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر زنجان استان زنجان - ساعت شارژدهی دارد که - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر زنجان استان زنجان - البته با توجه به مشخصات فنی و همچنین استفاده از - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر زنجان استان زنجان - ۷ نمایشگر که چهار عدد آن‌ها رزولوشن 4K دارند، نمی‌توان چندان به آن خرده گرفت.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر زنجان استان زنجان

لپ‌تاپ Aurora 7 یک نمونه اولیه است و در آینده نمونه‌های جدیدتر آن با امکانات و کارایی بهتر از راه - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر زنجان استان زنجان - می‌رسند و شاید روزی وارد بازار شوند. در حالی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر زنجان استان زنجان - که اطلاعی از قیمت - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر زنجان استان زنجان - این محصول نداریم، بدون شک برای تصاحب آن باید چندین هزار دلار - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر زنجان استان زنجان - هزینه کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone