🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر بیجار استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  3. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  4. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  5. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18742.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی در ۲۰۲۱ از گوشی می میکس ۴ و یک تبلت جدید رونمایی می‌کند

بعد از گذشت حدود دو سال، شیائومی قصد دارد نسل جدید گوشی‌های هوشمند سری می میکس را در کنار تبلت جدیدی تا پایان سال ۲۰۲۱ رونمایی و به بازار کند. می میکس ۴ احتمالا گران‌ترین ...

بعد از گذشت حدود دو سال، شیائومی قصد دارد نسل جدید گوشی‌های هوشمند سری می میکس را در کنار تبلت جدیدی تا پایان سال ۲۰۲۱ رونمایی و به بازار کند. می میکس ۴ احتمالا گران‌ترین گوشی این برند چینی خواهد بود.

شیائومی در سال ۲۰۱۹ از گوشی هوشمند می - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر بیجار استان کردستان - میکس ۳ رونمایی کرد و از آن زمان به بعد دیگر خبری از رونمایی نسل جدید گوشی های این سری نشد. تا اینکه چند روز قبل «لی جون»، مدیرعامل این شرکت در پست جدیدی در شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرد که شیائومی تولید مدل‌های جدید سری می میکس را آغاز خواهد کرد.

اکنون بعد از گذشت - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر بیجار استان کردستان - چند روز، لی جون در پست دیگری تایید کرده که در سال جاری میلادی نسل - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر بیجار استان کردستان - آینده می میکس در کنار تبلت جدیدی رونمایی و به - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر بیجار استان کردستان - بازار عرضه - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر بیجار استان کردستان - خواهند - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر بیجار استان کردستان - شد.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر بیجار استان کردستان

لی جون در پست چند روز قبل خود، به این موضوع اشاره کرده بود که مدل بعدی گوشی‌های هوشمند سری - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر بیجار استان کردستان - می میکس، گران‌ترین گوشی تاریخ این شرکت خواهد بود. با وجودی که - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر بیجار استان کردستان - هنوز اطلاعات زیادی در مورد موبایل جدید شیائومی در دست نیست، اما با توجه به اشاره مدیرعامل شرکت به قیمت بالای - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر بیجار استان کردستان - آن، شاید شیائومی دستگاه جدیدش با نام - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر بیجار استان کردستان - احتمالی می میکس ۴ را با طراحی تاشو به بازار عرضه کند که شبیه کتاب باز و بسته شود.

این احتمال وجود دارد که شیائومی موبایل جدید را با نمایشگر آبشاری چهار طرفه با زاویه انحنای ۸۸ درجه رونمایی کند. چند روز قبل شیائومی از گوشی مفهومی با نمایشگر آبشاری رونمایی کرد و شاید بخواهد می میکس ۴ را با چنین طراحی به بازار عرضه کند.

اگرچه لی جون تایید کرده - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر بیجار استان کردستان - که نسل جدید گوشی‌های هوشمند سری می میکس اواخر سال جاری میلادی رونمایی می‌شوند، اما به تاریخ دقیق رونمایی اشاره‌ای نکرده است.

به علاوه، هنوز اطلاعاتی در مورد تبلت شیائومی منتشر نشده و حتی مشخص نیست این تبلت با چه نامی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر بیجار استان کردستان - به بازار عرضه خواهد شد. آخرین تبلت معرفی شده شیائومی، می پد ۴ پلاس بود که در سال ۲۰۱۸ با بهره‌مندی از چیپست اسنپدراگون ۶۶۰ و باتری - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر بیجار استان کردستان - ۸۶۲۰ میلی آمپرساعتی از راه رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone