🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اسالم استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اسالم استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  2. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  5. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18758.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

Speedtest حالا کیفیت اینترنت برای پخش ویدیو را می‌سنجد

اپلیکیشن نام آشنای «Speedtest» که برای بررسی و سنجش کیفیت و سرعت اینترنت به کار برده می شود، در آخرین بروزرسانی خود برای کاربران iOS به قابلیت جدیدی برای سنجش کیفیت استریم ویدیویی مجهز شده ...

اپلیکیشن نام آشنای «Speedtest» که برای بررسی و سنجش کیفیت و سرعت اینترنت به کار برده می شود، در آخرین بروزرسانی خود برای کاربران iOS به قابلیت جدیدی برای سنجش کیفیت استریم - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اسالم استان گیلان - ویدیویی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اسالم استان گیلان - مجهز شده است.

شرکت «Ookla» توسعه دهنده این اپلیکیشن محبوب اعلام کرده که از این پس کاربران سیستم عامل iOS می‌توانند از برنامه Speedtest برای سنجش کیفیت پخش ویدئو کمک بگیرند و به زودی قابلیت جدید در دسترس کاربران سایر سیستم‌ عامل‌ها نیز قرار خواهد گرفت.

تا پیش از این کاربران تنها می توانستند برخی مولفه‌های اتصال عمومی از جمله حداکثر - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اسالم استان گیلان - سرعت - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اسالم استان گیلان - آپلود،‌ دانلود و پینگ - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اسالم استان گیلان - را به صورت دقیق و در زمان واقعی مشاهده کرده و اطلاعات کاملی در مورد سرعت اینترنت در اختیار داشته باشند. قابلیت جدید به صورت خاص روی پخش ویدیوها تمرکز دارد. در نسخه جدید برنامه، زمان آپلود استریم‌های ویدیویی را در رزولوشن‌های مختلف اندازه - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اسالم استان گیلان - گیری - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اسالم استان گیلان - می‌‌شود.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اسالم استان گیلان

در - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اسالم استان گیلان - حین استفاده از قابلیت جدید، اپلیکیشن قبل از آنکه به بررسی جزئیاتی مانند حداکثر رزولوشن در اتصال اینترنت و زمان آپلود ویدئو بپردازد، ویدیو را با کیفیت‌های مختلف پخش می‌کند. Ookla می‌گوید در صورتی که با وجود سرعت مناسب اینترنت، کاربران قادر به پخش ویدیو نباشند،‌ اپلیکیشن به «Downdetector» لینک می‌دهد تا مخاطبان این برنامه محبوب بتوانند از مشکلات احتمالی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اسالم استان گیلان - مطلع شوند.

به گفته Ookla با کمک قابلیت جدید کاربران می‌توانند متوجه شوند که چقدر زمان صرف استریم ویدیویی می‌کنند. در حالی که تست‌های استاندارد سرعت تنها ایده‌ای کلی از پهنای باند شبکه ارائه می‌دهد و ارائه - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اسالم استان گیلان - دهندگان خدمات اینترنت اغلب ترافیک ویدئویی را متفاوت از سایر ترافیک‌ها اولویت بندی می‌کنند، - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اسالم استان گیلان - بهترین روش محک زدن - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اسالم استان گیلان - وضعیت استریم ویدئو، پخش نمونه ویدیوها است.

همان‌طور که - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اسالم استان گیلان - گفته شد در حال حاضر تنها کاربران سیستم عامل iOS می‌توانند از این سرویس جدید  استفاده کنند و باید ببینیم این - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر اسالم استان گیلان - شرکت چه زمان این سرویس را در اختیار کاربران سایر سیستم‌ عامل‌ها قرار می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone