🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نمین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نمین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  3. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18733.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

آمازون در جلسه‌ای با FCC دوباره با تغییرات استارلینک مخالفت کرد

در هفته‌های اخیر شاهد بحث‌های زیادی میان کمپانی‌های دو فرد فوق ثروتمند جهان بوده‌ایم. ایلان ماسک به دنبال اعمال تغییراتی در ماهواره‌های استارلینک شرکت اسپیس ایکس است و آمازون به علت «پروژه کویپر» با آن ...

در هفته‌های اخیر - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نمین استان اردبیل - شاهد بحث‌های زیادی میان کمپانی‌های دو فرد فوق ثروتمند جهان بوده‌ایم. ایلان ماسک به دنبال اعمال تغییراتی در ماهواره‌های استارلینک شرکت اسپیس ایکس است و آمازون به علت «پروژه کویپر» با آن مخالفت می‌کند. چند روز پیش اسپیس ایکس این مخالفت را ضدرقابتی دانست و حالا این فروشگاه اینترنتی به این ادعا واکنش نشان داده است.

نمایندگان آمازون به تازگی با مقامات کمیسیون فدرال ارتباطات (FCC) صحبت و دوباره روی این موضوع تاکید کرده‌اند که این کمیسیون نباید با اصلاحات مدنظر اسپیس ایکس موافقت کند. آمازون و اسپیس ایکس در حال ساخت یک شبکه اینترنت ماهواره‌ای به نام‌های کویپر و استارلینک هستند که برای دستیابی به هدفشان باید هزاران ماهواره در نزدیکی زمین داشته باشند.

در حالی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نمین استان اردبیل - که آمازون - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نمین استان اردبیل - از این موضوع که اپراتورها می‌توانند سیستم‌های خود را اصلاح کنند، پشتیبانی کرده، تغییرات پیشنهادی استارلینک را بیش از اصلاحات ساده دانسته است. در حقیقت به اعتقاد این کمپانی، این تغییرات را FCC باید به عنوان یک سیستم جدید طراحی شده درنظر بگیرد و آن را بیشتر مورد بررسی قرار دهد.

آمازون در نامه‌ای به FCC اعلام کرده با چنین کاری می‌توان رقابت را افزایش داد و منافع عموم را تامین کرد:

«انجام اینکار مبتنی بر سابقه کمیسیون است که شامل - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نمین استان اردبیل - محافظت از منافع عمومی، افزایش هماهنگی‌ها و رقابت می‌شود.»

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نمین استان اردبیل

آمازون تنها شرکتی نیست که با اصلاحات درخواستی اسپیس ایکس مخالفت می‌کند و نمی‌خواهد شرکت تحت مدیریت ایلان ماسک ارتفاع ماهواره‌های استارلینک را کاهش دهد. در حقیقت کمپانی‌هایی مانند دل هم مخالف چنین تغییراتی هستند، اما به تازگی بحث‌ها میان اسپیس ایکس و آمازون بالا گرفته است.

چندین هفته پیش - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نمین استان اردبیل - ایلان ماسک در توییتر شرکت آمازون را به تلاش برای نابودی رقابت متهم و به این موضوع اشاره کرد که چندین سال تا - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نمین استان اردبیل - پرتاب اولین - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نمین استان اردبیل - ماهواره‌های کویپر باقی مانده. آمازون تا ژوئیه ۲۰۲۶ نزدیک به ۱۶۰۰ ماهواره در مدار زمین خواهد داشت.

اسپیس ایکس می‌خواهد نزدیک به ۲۸۰۰ ماهواره استارلینک را از وضعیت اولیه که مورد تایید FCC قرار گرفته، به ارتفاع پایین‌تری منتقل کند. نگرانی اصلی آمازون، تداخل استارلینک با کویپر و همچنین افزایش احتمال برخوردهای فضایی است.

در حال حاضر FCC درباره اصلاحات پیشنهادی اسپیس ایکس - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نمین استان اردبیل - تصمیم‌گیری نکرده، با این حال ماه گذشته میلادی این کمپانی ۱۰ ماهواره را در - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نمین استان اردبیل - مدار دیگری قرار داد. باید منتظر بمانیم و ببینیم - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نمین استان اردبیل - کدام یک از این شرکت‌ها موفق به - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نمین استان اردبیل - شکست دیگری می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone